diplomsko delo
Živa Balog (Avtor), Mihaela Brumen (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu obravnavam učenje in poučevanje tujega jezika v otroštvu. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavim strokovne podlage in razloge za učenje in poučevanje tujih jezikov v otroštvu, izpostavim izobraževanje učiteljev razrednega pouka za učenje tujega jezika v Sloveniji in opišemo vlogo maternega jezika pri poučevanju in učenju tujega jezika. V diplomskem delu predstavim, kako se s poučevanjem in učenjem tujih jezikov v otroštvu spopadajo v Evropi in ponekod po svetu. Osrednja tema diplomskega dela se nanaša na mnenje vodstvenih delavcev o poučevanju tujega jezika v otroštvu iz izvedene ankete, zasnovane na vzorcu 42 vodstvenih delavcev iz celotne Slovenije.

Ključne besede

razredni pouk;jezikovni pouk;tuji jeziki;prvo triletje;osnovne šole;uvajanje;vodstveni delavci;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Ž. Balog]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19077128 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2569
Št. prenosov: 260
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN THE FIRST CYCLE OF COMPULSORY EDUCATION
Sekundarni povzetek: My diploma work addresses the learning and teaching a foreign language in childhood. Theoretical part encompasses the professional basis and arguments for learning and teaching a foreign language in childhood, the description of the training of teachers in the first triad for early foreign language teaching in Slovenia, and the role of mother tongue in foreign language teaching and learning. The study shows how Europe and some other countries cope with early foreign language teaching and learning. The focus of my diploma work is on the opinion of school leaders on the teaching of foreign languages to young children, thus the survey was designed and executed on the sample of 42 respondents - school leaders from the entire Slovenia.
Sekundarne ključne besede: learning and teaching of a foreign language in childhood;school leaders;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 72 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19884