pregled dosedanjih empiričnih raziskav
Tanja Zdolšek (Avtor), Karin Širec (Avtor)

Povzetek

Stopnja brezposelnosti mladih v EU že več let narašča, zato so v politiki zaposlovanja mladi prioritetna skupina. Podjetniki ustvarjajo številna delovna mesta, zato je pridobitev podjetniških kompetenc in pozitivnih podjetniških namer v podjetniškem izobraževanju izrednega pomena. V članku je predstavljen pregled empiričnih raziskav, ki proučujejo vpliv podjetniškega izobraževanja na podjetniške namere študentov terciarnega izobraževanja. Raziskavam je skupno proučevanje podjetniških namer s sociološko-psihološkega vidika, z uporabo teorije načrtovanega vedenja. Članek zaključujemo s postavitvijo raziskovalnega modela za ugotavljanje vpliva podjetniškega izobraževanja na podjetniške kompetence in podjetniške namere študentov.

Ključne besede

izobraževanje;podjetništvo;kompetence;teorija;vedenje;raziskave;empirične raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 378:005.1
COBISS: 11808540 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Impact of entrepreneurship education on entrepreneurial intentions of students
Sekundarni povzetek: The youth unemployment rate in the EU has been growing for many years, which is why the youth represent the priority group in the employment policy. Entrepreneurs create many jobs, so the acquisition of entrepreneurial competencies and positive entrepreneurial intentions through entrepreneurship education has significant importance. This paper provides an overview of empirical studies focused on the impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intentions of students in tertiary education from a socio-psychological perspective, using the theory of planned behaviour. The paper concludes with a layout of a research model to determine the impact of entrepreneurship education on studentsʹ entrepreneurial competencies and intentions.
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 55-64
Letnik: ǂLetn. ǂ60
Zvezek: ǂšt. ǂ3/4
Čas izdaje: 2014
DOI: 10.7549/ourecon.2014.3-4.06
ID: 19896557