ǂa ǂqualitative study of social media content generation in a work environment
Povzetek
In the midst of industries being reshaped by the emergence of technologies our attention is drawn to the increasing trend of AI and its potential integration, in the work environment. At present, we recognise the swift evolution of technology and the necessity to align with current trends. In this thesis we delve into the world of content creation in tourism social media marketing. We specifically focus on how AI tools, like ChatGPT transform the way we generate content across social media platforms. Through the thesis we highlight the importance of content marketing in boosting brand visibility and engagement. We further explore how generative AI models can create content, enhance personalization and streamline marketing strategies. Additionally, we investigate the newly emerging field of prompt engineering, which focuses on improved interactions with generative AI models. While AI tools offer efficiency, we emphasize the need to strike a balance between automation and human driven creativity. In the evolving landscape of digital marketing, this study contributes insights into leveraging AI-powered content creation for enriching the tourism industry's social media endeavours.
Ključne besede
Content creation;artificial intelligence;ChatGPT;prompt engineering;social media marketing;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FT - Fakulteta za turizem |
Založnik: |
[T. Džinić] |
UDK: |
004.8:339.138(043.2) |
COBISS: |
167515907
|
Št. ogledov: |
14 |
Št. prenosov: |
6 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Uporaba orodij umetne intelligence v turizmu |
Sekundarni povzetek: |
V času, ko se številne panoge preoblikujejo zaradi vzpona tehnologije, se osredotočamo na naraščajoči trend uporabe umetne inteligence (UI) ter njenega potenciala v delovnem okolju. V sedanjem trenutku prepoznavamo hitro evolucijo tehnologije in potrebo po sledenju aktualnim trendom. Zato v tej diplomski nalogi raziskujemo področje ustvarjanja vsebine v okviru trženja turizma na družbenih omrežjih. Posebej se osredotočamo na to, kako lahko orodja umetne inteligence, kot je ChatGPT, preoblikujejo način, kako ustvarjamo vsebino na družbenih omrežjih. Skozi diplomsko nalogo poudarjamo pomen vsebinskega trženja pri povečanju prepoznavnosti blagovne znamke in angažiranju ciljne publike. Nadalje raziskujemo, kako lahko generativni modeli umetne inteligence prispevajo k ustvarjanju vsebine, izboljšajo personalizacijo ter optimizirajo trženjske strategije. Prav tako preučujemo novo nastajajoče področje inženiringa navodil, ki se osredotoča na izboljšano interakcijo z generativnimi modeli umetne inteligence. Kljub temu, UI orodja prinašajo učinkovitost, poudarjamo potrebo po uravnoteženju med avtomatizacijo in ustvarjalnostjo, ki jo prinaša človeški pristop. V nenehno spreminjajočem se okolju digitalnega trženja ta študija prispeva vpoglede v uporabo umetne inteligence pri ustvarjanju vsebine, s čimer obogati prizadevanja turistične panoge na družbenih omrežjih. |
Sekundarne ključne besede: |
Ustvarjanje vsebine;umetna inteligenca;ChatGPT;pisanje učinkovitih pozivov;trženje na družbenih omrežjih; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za turizem |
Strani: |
73 str. |
ID: |
19902535 |