Povzetek

V prispevku so predstavljeni rezultati anketne raziskave, ki smo jo izvedli v okviru projekta Sporazumevanje v slovenskem jeziku. Gre za raziskavo, s katero smo med učitelji slovenščine in učenci osnovnih in srednjih šol preverjali mnenja, stališča in prakse, povezane z jezikovnim poukom slovenščine in rabo IKT (informacijsko-komunikacijske tehnologije) pri pouku, rezultati pa so pomembni za vse, ki so kakorkoli povezani s poukom slovenščine in oblikovanjem šolskega procesa nasploh.

Ključne besede

slovenščina;jezikovni pouk;didaktika;izobraževalni programi;korpusi (jezikoslovje);

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.3:811.163.6'322
COBISS: 33343021 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In the article we present the results of a survey conducted within the project Communication in Slovene. The purpose of the survey was to investigate opinions, convictions and practices related to teaching Slovene language and the use of ICT (information and communication technology) in the classroom. The results should be of interest to anyone involved in teaching Slovene and in shaping the school process in general.
Sekundarne ključne besede: Slovenian language;language arts;didactics;curricula (courses of study);corpora (linguistics);
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 397-403
ID: 19904900