diplomsko delo

Povzetek

Zaradi naraščanja resolucije zaslonov je postala uporaba algoritmov za super-resolucijo bistveno bolj pogosta. Z uporabo algoritmov dosežemo hitrejšeizrisovanje slik. Prav tako algoritmi za super-resolucijo omogočijo razširjanje slike iz manjše resolucije v večjo. Algoritmi lahko delujejo samo z eno ali več slikami. Danes se večinoma uporabljajo nevronske mreže.Ker so se za uporabo v 3D grafiki pojavili novi algoritmi za super-resolucijo in ker o njih ni objavljeno veliko performančnih podatkov, sem opravil analizo algoritmov in jih primerjal. Slike za analizo sem pridobil z Unity. Za analizo sem uporabil naslednje metode: PSNR, SSIM, MSE in BRISQUE. Bolj podrobno analizo sem uporabil razlike slik, ki jih algoritem izračuna glede na referenčno sliko v visoki resoluciji. Za vsak posamezni algoritem sem opisal njegovo delovanje in prednosti ter slabosti. Za zaključek sem primerjal rezultate med posameznimi algoritmi in jih poskušal kategorizirati.

Ključne besede

super-resolucija;3D grafika;upodabljanje;nevronske mreže;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Pristavnik Vrešnjak]
UDK: 004.353.22:004.92(043.2)
COBISS: 163736835 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 10
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Algorithms for super-resolution in 3D graphics
Sekundarni povzetek: Due to the increasing resolution of displays, the use of algorithms for super-resolution has become significantly more common. By employing these algorithms, faster image rendering can be achieved. Additionally, super-resolution algorithms enable the upscaling of images from lower to higher resolutions. These algorithms can operate on a single image or multiple images. Today, neural networks are predominantly used for this purpose. As new algorithms for super-resolution have emerged in 3D graphics, and there is limited performance data about them, I conducted an analysis and compared them. I obtained images for analysis using Unity. For the analysis, I employed the following methods: PSNR, SSIM, MSE and BRISQUE. To examine details, I calculated difference images using the baseline reference full resolution image. For each individual algorithm, I described its functioning, strengths, and weaknesses. In conclusion, I compared the results among the various algorithms and attempted to categorize them.
Sekundarne ključne besede: super-resolution;3D graphics;rendering;neural networks;computer science;diploma;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 71 str.
ID: 19904922