diplomsko delo
Karla Gliha (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo želeli združiti čebelarstvo v Sloveniji z obogateno resničnostjo in to dolgotrajno tradicijo predstaviti na nov, zanimiv način. Obogatena resničnost namreč postaja vse bolj popularna in dostopna in je na poti, da bo kmalu del vsakodnevnih procesov. Tehnologija obogatene resničnosti obogati realni svet, saj doda računalniško ustvarjene vizualne, avdio, 3D in interaktivne vsebine. V teoretičnem delu smo opisali pojem obogatene resničnosti, predstavili pomembne zgodovinske mejnike in njen razvoj ter uporabo obogatene resničnosti na različnih področjih s poudarkom na izobraževanju, saj želimo s svojo aplikacijo uporabnika naučiti nekaj novega in mu podati novo znanje. V praktičnem delu smo s pomočjo platform Adobe Aero in Blender izdelali mobilno aplikacijo Čebelarstvo v Sloveniji, ki temelji na obogateni resničnosti. Vsebino čebelarske učne poti smo nadgradili, jo obogatili in predstavili na drugačen način. Uporabljeni orodji sta zelo intuitivni in omogočata odlično izdelavo vsebin obogatene resničnosti s poudarkom na interaktivnosti.

Ključne besede

mobilne aplikacije;obogatena resničnost;3D modeliranje;izobraževanje;turizem;univerzitetni študij;Multimedija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Gliha]
UDK: 004.9:621.395.44(043.2)
COBISS: 164450563 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 14
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂmobile application with augmented reality on the topic of beekeeping in Slovenia
Sekundarni povzetek: In my thesis, we wanted to combine beekeeping in Slovenia with augmented reality and present this Slovenian tradition in a new, interesting way. Augmented reality is becoming increasingly popular and accessible, consequently on its way to becoming an integral part of everyday life. Augmented reality enriches the real world by adding computer generated visual, audio, 3D and interactive content. In the theoretical part, we described the concept of augmented reality, presented important historical milestones and exponential development, as well as the use of augmented reality in various fields with an emphasis on education, since with our application we want to teach the user something new. In the practical part, with Adobe Aero and Blender platform, we created a mobile application Beekeeping in Slovenia. We reformed and improved the content of the beekeeping learning path and presented it in a different way. The tools used are very intuitive and enable excellent production of augmented reality.
Sekundarne ključne besede: augmented reality;application;3D modeling;education;tourism;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1001001
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 42 f.
ID: 19921163