diplomsko delo
Povzetek
V današnjem svetu je upravljanje odnosov s strankami ključno za uspeh nepremičninskih podjetij, pri tem pa lahko pomembno pomagajo za to namenjene aplikacije. V diplomski nalogi je predstavljen razvoj in implementacija
spletnega portala za nepremičninsko podjetje, ki je integriran s CRM-jem.
Proces se je začel z načrtovanjem, sledila je izbira tehnologij, nato pa implementacija. Končni izdelek teh prizadevanj je aplikacija, ki uporabnikom
portala podpira dostop do dokumentov, računov in pogodb, kar poenostavi
poslovanje za nepremičninsko podjetje in strankam omogoča boljši pregled
nad nepremičninami ter poveča njihovo zadovoljstvo. Rezultati testiranja
kažejo na izboljšano učinkovitost in zanesljivost sistema v primerjavi s tradicionalnimi pristopi.
Ključne besede
poslovanje z nepremičninami;nepremičninsko podjetje;upravljanje odnosov s strankami;optimizacija;CRM;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[J. B. Vidic] |
UDK: |
004.774:347.235(043.2) |
COBISS: |
168493827
|
Št. ogledov: |
40 |
Št. prenosov: |
3 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Development and implementation of a web portal integrated with CRM for a real estate company |
Sekundarni povzetek: |
In today’s world, customer relationship management is crucial for the success of real estate companies, and applications designed for this purpose can
make a significant contribution. This thesis presents the development and
implementation of a web portal for a real estate company integrated with
a CRM system. The process began with planning, followed by technology
selection, and then implementation. The end result of these efforts is an
application that allows portal users to access documents, invoices, and contracts, which simplifies the business for the real estate company and provides
customers with a better overview of properties, thereby increasing their satisfaction. Testing results indicate improved efficiency and reliability of the
system compared to traditional approaches. |
Sekundarne ključne besede: |
online portal;real estate company;customer relationship management;optimization;CRM;computer science;diploma;Spletni portali;Nepremičnine;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
1000470 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko |
Strani: |
56 str. |
ID: |
19933577 |