diplomsko delo
Ažbe Kavčič (Avtor), Andrej Žemva (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo je namenjeno interakciji z uporabnikom, kjer se le-ta skozi igro spozna z osnovnimi pojavi in komponentami v elektrotehniki. Spoznavanje poteka prek zaporedja eksperimentov in prikazov, z večino katerih ima uporabnik fizično interakcijo. Proces izkušnje popestri še to, da sta ob začetku uporabniku predstavljena zgodba in zaplet, ki ju mora uporabnik postopno rešiti.

Ključne besede

igre;uganke;eksperimenti;induktivnost;kapacitivnost;upornost;magnetizem;napajalniki;visokošolski strokovni študij;Aplikativna elektrotehnika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FE - Fakulteta za elektrotehniko
Založnik: [A. Kavčič]
UDK: 621.3:[37.015.31:793.7](043.2)
COBISS: 166220291 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Using the game to discover electrotechnical phenomena
Sekundarni povzetek: This thesis is designed for interaction with the user, as they are familiarized with basic components and phenomena in electronics through a game. The process of familiarization happens through a set of experiments and displays that the user can have physical interactions with. The experience is amplified in a way where at the beginning of it, the user is told a story and a conflict that they are then asked to solve.
Sekundarne ključne besede: game;puzzle;experiment;inductance;capacitance;resistance;magnetism;power supply sources;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000315
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko
Strani: XVIII, 41 str.
ID: 19975904