diplomsko delo
Iva Kurelac (Avtor), Maja Hmelak (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga z naslovom Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo iz ustrezne strokovne literature, po različnih avtorjih povzeli, kaj je motivacija, kako se deli, teorije motivacije, kaj je vseživljenjsko učenje ter kaj je profesionalni razvoj, njegova načela, faze in vidike. Poglobili smo se tudi v povezavo motivacije in profesionalnega razvoja pri vzgojiteljih ter kako pomembno je vključevati profesionalni razvoj in nova znanja v prakso in delo z otroki. V empiričnem delu smo raziskali, kaj vzgojitelje v slovenskih vrtcih najbolj motivira pri njihovem delu, kako se profesionalno razvijajo, kolikokrat se udeležujejo različnih izobraževanj in drugih strokovnih izpopolnjevanj ter kako je motivacija povezana s samim profesionalnim razvojem vzgojiteljev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika ter jih nato obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultate smo prikazali s pomočjo tabel, iz katerih smo ugotovili, da se vzgojitelji profesionalno razvijajo in da novo znanje tudi vpeljujejo v svoje delo. Najbolj je bilo to vidno pri vzgojiteljih, ki so notranje motivirani za delo, ki ga opravljajo.

Ključne besede

diplomska dela;motivacija;napredovanje;profesionalni razvoj;vseživljenjsko učenje;vzgojitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Kurelac I.]
UDK: 373.2.011.3-051(043.2)
COBISS: 171657475 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 19
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development
Sekundarni povzetek: This thesis entitled Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development consists of theoretical and empirical work. In the theoretical part, we summarized what motivation is, how it is shared, theories of motivation, what lifelong learning is and what professional development is, its principles, phases, and aspects, based on relevant professional literature written by various authors. We also delved into the connection between motivation and professional development in Early Childhood Educators and how important it is to include professional development and new knowledge in practice and work with children. In the empirical part, we investigated what motivates Early Childhood Educators in Slovenian kindergartens most, how they develop professionally, how often they participate in various trainings and other professional development programs, and how motivation is related to the professional development of Early Childhood Educators themselves. We obtained the data through a questionnaire and then processed it using the SPSS software. We presented the results in the form of tables. We concluded that Early Childhood Educators develop professionally on a regular basis and that they also introduce the gained knowledge into their work. This was most visible with those who are internally motivated for the work they do.
Sekundarne ključne besede: theses;motivation;promotion;professional development;lifelong learning;early childhood educators;Vzgojitelji predšolskih otrok;Poklicni razvoj;Motivacija (psihologija);Permanentno izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 40 str., [3] str. pril.))
ID: 19980872