magistrsko delo
Nina Cvirn (Avtor), Meta Novak (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo in raziskovana tematika sta umeščeni v čas pandemije COVID-19 in v posledice, ki jih je situacija pustila na slovenskem turizmu. Državne institucije so bili ključni igralci ključni igralci, ki so v negotovih časih sprejemali ukrepe za omilitev posledic pandemije COVID-19 na slovenski turizem. Slovenska turistična organizacija je pri tem prestavljala ključnega partnerja pri ohranjanju in izboljšanju sodelovanja med različnimi deležniki v turističnem gospodarstvu, vključno s (potencialnimi) turisti. V luči zaostrenih zdravstvenih razmer in nezmožnosti potovanj, je Slovenska turistična organizacija prilagodila program dela. Okrepila je aktivnosti na področju vodenja javnih pozivov za deležnike slovenskega turističnega gospodarstva, usmerjala je komuniciranje slovenske turistične ponudbe, pospešeno razvijala aktivnosti na področju digitalizacije ter krepila aktivnosti na področju trajnostnega razvoja slovenskega turizma. Med najopaznejšimi aktivnostmi izstopa identifikacija Slovenije kot ključnega ciljnega trga, s ciljem hitrega okrevanje slovenskega turizma, kar je bilo doseženo s povezovanjem deležnikov v kampanjo "Moja Slovenija". Analiza je opravljena po koncu pandemije, upoštevajoč vse ukrepe in aktivnosti, ki so bili izvedeni ter dolgoročni pomen za slovenski turizem.

Ključne besede

Slovenska turistična organizacija;trajnostni turizem;kampanja Moja Slovenija;digitalizacija v turizmu;digitalno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Colarić Cvirn]
UDK: 338.48:502.131.1(497.4)(043.2)
COBISS: 168699907 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 25
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of the Slovenian Tourist Board during the COVID-19 pandemic
Sekundarni povzetek: This Master's thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on Slovenian tourism and the subsequent consequences. During these uncertain times, state institutions were crucial in implementing measures to mitigate the pandemic's effects on the Slovenian tourism sector. Among these institutions, the Slovenian Tourist Board emerged as a key partner in maintaining and enhancing cooperation among various stakeholders in the tourism industry, including potential tourists. In light of the worsening epidemic conditions and impossible travel, the Slovenian Tourist Board adjusted the work program. It strengthened activities in the field of conducting public appeals for stakeholders in the Slovenian tourism economy, directed communication of the Slovenian tourist offer, boosted the development of activities in the digitalisation field, and strengthened activities in the sustainable development of Slovenian tourism to identify Slovenia as a key target market, with rapid recovery of Slovenian tourism as its goal. With that in mind, the campaign "My Slovenia" was developed. The analysis was carried out after the pandemic, considering all the measures and activities carried out and their long-term importance for Slovenian tourism.
Sekundarne ključne besede: Slovenian Tourist Board;sustainable tourism;campaign My Slovenia;digitalization in tourism;digital communication;Trajnost (ekologija);Turizem;Slovenija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 66 str.
ID: 20029598
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo