diplomsko delo
Elen Pesičer (Avtor), Jurij Planinšec (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je ugotoviti, kakšna so trenutna stališča učencev do poletne in zimske šole v naravi. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela sta predstavljeni obe obliki šole v naravi. Opisali smo, kakšne so naloge in cilji poletne in zimske šole v naravi, kako poteka organizacija za izvedbo šole v naravi ter kakšen program se izvaja v poletni in zimski šoli. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisano, kako morajo biti za svoje delo usposobljeni učitelji. Empirični del diplomskega dela temelji na predstavitvi rezultatov ocenjevalne lestvice. Zanimalo nas je, kako poletno in zimsko šolo v naravi doživljajo učenci, kaj od poletne in prav tako zimske šole v naravi pričakujejo, ali se njihova pričakovanja izpolnijo ter katere šole v naravi (poletne ali zimske) se učenci bolj veselijo. Kot smo pričakovali, se je izkazalo, da se stališča glede na spol bistveno ne razlikujejo, da so učenci navdušeni tako nad poletno kot nad zimsko šolo v naravi, da je odnos do poletne in tudi do zimske šole v naravi pozitiven. Čeprav to niso počitnice, se učenci šole v naravi zelo veselijo in se je radi udeležijo. Ideja za temo diplomskega dela izhaja iz prepričanja, da je treba slišati glas učencev in njihovo mnenje vključiti v pripravo učnih vsebin. Na podlagi njihovih izkušenj in mnenj lahko učitelji in učenci soustvarjajo program, ki bo narejen glede na potrebe otrok in bo pomagal učiteljem kot izvajalcem programa. V diplomskem delu bomo skušali predstaviti ključne dejavnike, ki bodo potrdili dejstva o pomembnosti poletne in zimske šole v naravi.

Ključne besede

razredni pouk;učenci;šola v naravi;poletje;zima;stališča;plavanje;smučanje;učitelji;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [E. Pesičer]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19247368 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1970
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PUPILS' ATTITUDE TO SUMER AND WINTER OUTDOOR SCHOOL
Sekundarni povzetek: The purpose of the diploma thesis is to establish the current pupils' standpoints to the outdoor school. A diploma thesis consists of theoretical and empirical part. A theoretical part presents both kinds of the outdoor school. In this part are described the tasks, aims and also the whole organisation and the schedule of both kinds of the outdoor school - the swimming and the skiing school. This part partially focuses on teachers and their qualifications needed for attendance on outdoor school. An empirical part is based on the presentation of the assessment scale results. The main interest is put on pupils' experiences, expectations and their fulfilments concerning each kind of outdoor school. As expected, the results show that boys' and girls' standpoints do not differ much and that pupils are enthusiastic about both kinds of outdoor school. Although these swimming and skiing schools for more days are not regarded as holidays, pupils look forward to take part in them. The leading motive for the topic of this diploma thesis is the belief that pupils' voice and opinion should be heard and taken into consideration when preparing learning courses. On the basis of their experiences and opinions the teachers and the pupils can co-create a programme that focuses on the pupils' needs and also helps the teachers. This diploma thesis presents the key factors which confirm the facts about the importance of both kinds of outdoor learning.
Sekundarne ključne besede: outdoor school;swimming;skiing;pupils;teacher;standpoints to the outdoor school;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 69 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 20061
Priporočena dela:
, sociogram - ugotavljanje odnosov v razredu med učenci
, magistrsko delo