magistrska naloga
Povzetek
Namen teoretičnega dela magistrske naloge je bil preučiti skupinsko učno obliko
kot dodatno obliko učenja violončela v glasbeni šoli. Predstavili smo tudi individualno
učno obliko, ki je standardna za poučevanje instrumentov, ter njene prednosti in
pomanjkljivosti. Razložili smo osnovne dejavnike učnega procesa, ki so učenec, učitelj
in učne vsebine, ter njihove povezave. Najpomembnejši je odnos med učencem in
učiteljem, od katerega je odvisna tudi učna uspešnost. Podali smo vrste učnih oblik in se
osredotočili na predstavitev skupinske učne oblike, kjer najdemo različne definicije
posameznih avtorjev. Pri skupinskem pouku je pomembno učiteljevo optimalno
oblikovanje skupin, na katerega vpliva tudi starost učenca. Preučili smo prednosti
skupinskega pouka in ugotovili, da pomembno vpliva na kognitivni, socialni in čustvenomotivacijski razvoj učencev, ter opozorili na nekatere pomanjkljivosti. Preučili smo
pomen sovrstnikov za učenje v skupini in podali različne razloge za njegovo uvajanje.
V empiričnem delu je sodelovalo 6 učencev violončela iz Glasbene šole Murska
Sobota, ki so bili razdeljeni v dve skupini podobne starosti in izkušenj. Vsaka skupina je
v mesecih aprilu in maju 2023 imela 5 učnih ur pouka v skupini, ki so trajale od 45 do 60
minut. Po opravljenih urah smo z učenci izvedli intervju in odgovore analizirali. Pri
intervjuju so sodelovali tudi starši, saj predstavljajo pomemben del glasbenega
izobraževanja.
Ključne besede
violončelo;male skupine;pouk violončela;glasbeni razvoj;magistrska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL AG - Akademija za glasbo |
Založnik: |
[L. Sečkar] |
UDK: |
780.614.334:37 |
COBISS: |
169984003
|
Št. ogledov: |
166 |
Št. prenosov: |
14 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
The theoretical part of this master's thesis aimed at studying small group learning
format as an alternative form of cello teaching in music schools. We also presented the
individual learning format, which is the standard for teaching instruments, and its
advantages and disadvantages. We explained the basic factors of the learning process,
which are the pupil, the teacher and the learning content, and their interrelationships.
The learning performance depends on the most important relationship between the
student and the teacher. We present different types of learning formats and focused on
the presentation of the group learning format, where we find different definitions by
different authors. In group teaching, optimal formation of the groups by the teacher is
important and is also influenced by the age of the pupil. We have reviewed the advantages
of small group teaching and found that it has a significant impact on the cognitive, social
and emotional-motivational development of the pupils, and pointed out some of the
disadvantages. We have examined the importance of peers in group learning and given
various reasons for its introduction.
The empirical part involved 6 cello students from the Music School Murska
Sobota, divided into two groups of 3 students of similar age and level of experience. Each
group had five 45-to 60-minutes lessons in April and May 2023. After the lessons, the
students were interviewed and the answers were analysed. Parents were also interviewed
as they are an important part of music education.
|
Sekundarne ključne besede: |
Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani; Akademija za glasbo, Oddelek za godala in druge instrumente s strunami |
Strani: |
40 str. |
ID: |
20689911 |