diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
Milenko Vukojević (Avtor), Manja Kitek Kuzman (Recenzent), Leon Oblak (Mentor)

Povzetek

Na ciljnem trgu, kjer je veliko ponudnikov, se morajo podjetja boriti za prepoznavnost svojih izdelkov. Eden izmed načinov, s katerim lahko podjetje svojim izdelkom zagotovi prepoznavnost, je oblikovanje blagovne znamke. V podjetju Novoles d.d. smo s tem namenom uvedli blagovno znamko Syd Cross. Proces uvajanja smo okrepili s številnimi trženjskimi aktivnostmi in sestavinami tržnokomunikacijskega spleta. Posamezni ekonomski kazalci so pokazali, da smo pri tem bili uspešni.

Ključne besede

blagovna znamka;oblikovanje;uvajanje;trženje izdelka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: [M. Vukojević]
UDK: 339.138:674.06
COBISS: 1977737 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1167
Št. prenosov: 319
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Designing and introducing the Syd Cross brand
Sekundarni povzetek: Each company faces a competitive target market with several providers, which is why it needs to ensure the visibility of its products. One way of achieving this is to set up a brand. To this end, Novoles d.d. introduced the Syd Cross brand. The process of introducing this brand was accompanied by various marketing activities and elements of the market communication web. As shown by specific economic indicators, our goal has been achieved.
Sekundarne ključne besede: brand;designing;introducing;marketing;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Biotehniška fak., Oddelek za lesarstvo
Strani: VII, 35 f., [3] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;various industries;trades and crafts;razne industrije;obrti in rokodelstva;timber and woodworking industry;lesna industrija;
ID: 22056