diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
Marko Lesjak (Avtor), Manja Kitek Kuzman (Recenzent), Leon Oblak (Mentor)

Povzetek

V zaostrenih gospodarskih razmerah je razvoj novega izdelka nujen, a negotov proces. Osnovno vodilo uspešnega poslovanja je dobro poznavanje potreb in želja kupcev. Izvajanje vseh stopenj razvoja izdelka je stabilna in varna pot k uspešni izvedbi projektov. Za pozitiven rezultat je nujno dobro in usklajeno sodelovanje lastnikov in zaposlenih. Prikazali smo konkreten potek razvoja novega pohištvenega programa KOLORINA v podjetju Garant pohištvena industrija, d. d., Polzela. Podrobno smo analizirali 2 stopnji v procesu razvoja: tehnološko-proizvodno in tržno razvijanje izdelka. Na osnovi analize smo ugotovili odstopanje od osemstopenjskega teoretičnega modela razvoja novega izdelka.

Ključne besede

razvoj izdelka;pohištvo;trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: [M. Lesjak]
UDK: 684:658.624
COBISS: 2056841 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1056
Št. prenosov: 211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of the development of Kolorina furniture programme
Sekundarni povzetek: In times of fierce economic situation the development of a new product is an essential, yet insecure process. The basic rule of running a business successfully is a good knowledge of the needs and wishes of the customers. Maintaining all steps in the development of a product represents a safe and stable way towards the successful performance of projects. Good and synchronized cooperation of the owners and the employees is essential for achieving positive results. A concrete development of a new KOLORINA furniture programme at the Garant furniture industry, joint-stock company, Polzela is shown. The 2 steps, namely the technological production development and the marketing development of the product, are precisely analysed. Based on the analyses, the deviations from the 8 step theoretical model of developing a new product were dealt with.
Sekundarne ključne besede: product development;furniture;marketing;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Biotehniška fak., Oddelek za lesarstvo
Strani: IX, 69 f., [8] f. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;industries;crafts and trades for finished or assembled articles;industrije;obrti in rokodelstva za sestavljanje in dodelavo izdelkov;furniture and allied industries;furniture manufacture;upholstery;pohištvene in podobne industrije;proizvodnja pohištva;tapetništvo;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;
ID: 22224
Priporočena dela:
, diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij)
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij)