magistrsko delo
Povzetek
V sodobnem času je za uspešno poslovanje podjetja že skoraj nuja, da se mu določi planiranje na ravni politike podjetja in strateškega managementa. V ta namen mora vodstvo podjetja (predvsem lastniki in drugi ključni udeleženci določenega podjetja) svoje prednosti in priložnosti izrabljati in jih maksimalno izkoriščati pred ostalimi konkurenčnimi podjetji. Sočasno pa morajo tudi slabosti in nevarnosti enako zahtevno upravljati in se z njimi tudi soočati kajti le z kombinacijo obojega lahko pričakujejo rast in razvoj podjetja, ki je uspešno.
Strategija je beseda, ki jo uporabljamo na različnih področjih in v različnih segmentih oziroma v najbolj splošnem pomenu kakor tudi v zakompliciranih področjih. V ta namen smo izhajali iz temeljne strategije, kajti velikokrat jo zasledimo prav v poslovnem svetu.
Ker je opredelitev politike podjetja in temeljne strategije v podjetju dandanes že skoraj osnova smo za magistrsko delo in določitev izbrali podjetje, ki je še nima določene pa vendar stremijo k temu, da bi bili kot celota uspešni in na trgu delovanja učinkoviti. Prav tako nam določitev politike podjetja in temeljne strategije daje razlago na mnogo različnih dvomov s katerimi se soočamo v podjetju. Med najbolj splošne dvome, ki jih dobimo s pomočjo politike podjetja in temeljne strategije razložene prištevamo predvsem na katerih trgih naj delujemo, kako lahko konkuriramo drugim podjetjem in kako biti uspešni.
Magistrsko delo zajema podjetje X, ki obstaja na trgu dela pa vendar še nima jasno zapisane politike podjetja in temeljne strategije. Tako je delo smiselno razdeljeno v dva sklopa. V uvodnem teoretične sklopu smo se osredotočili na pomen in predstavitev različnih osnovnih teoretičnih izhodišč politike podjetja na ravni politike podjetja, strateškega managementa in temeljne strategije. Definicije raznoraznih slovenskih in tujih avtorjev so nam služile za razumevanje teorije in nadaljnjo lažjo definicijo politike podjetja in temeljne strategije podjetja X. Podjetje X je bilo analizirano zgolj na plan razvoja strateškega managementa.
Nadaljevali smo z empiričnim delom magistrskega dela, kjer je na samem začetku predstavljeno podjetje X. Ker gre za relativno »mlado podjetje« na trgu dela, ki še nima jasno določene politike podjetja in temeljne strategije smo s pomočjo niza realnih podatkov opredelili njihovo vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja X za lažjo določitev temeljne strategije. Magistrsko delo smo smiselno zaključili z predlogom oziroma temeljno strategijo, ki naj bi se je podjetje držalo, za še bolj uspešno rast in razvoj.
Ključne besede
politika podjetja;vizija podjetja;strateški management;rast podjetja;razvoj podjetja;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2024 |
| Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
A. Husnjak |
| UDK: |
005.21 |
| COBISS: |
191959299
|
| Št. ogledov: |
26 |
| Št. prenosov: |
1 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Defining enterprise policy and strategies of enterprise X |
| Sekundarni povzetek: |
In modern times, fort he successful operation of a company, it is almost a neccessity that it iss planned at the level of company policy and strategic management. Forthis purpose, the management of the conpany (mailny the owners and other key participants of a certain company) must use their advantages and opportunities and exploit them to the maximum before other competing companies. At the same time, weaknesses and danger must be managed and faced with the sae difficulty, because only by combining both can they expect the growth and development of a successful company.
Strategy is a word that we use in different areas and in different segments, or in the most general sense as well as in complicated areas. For this purpose we started from the fundamental strategy because we often see it precisey in the business world.
Since the definiton of the company's policy and basic strategy in the company is almost the basis these days, we have chosen a company fot the Master's thesis and definition, which has not yet been defined but strives to be successful as a whole and effective in the operating market. Also, determining the company's policy and basic strategy gives us an explanation for many different doubts that we face in the company. Among the most general doubts that we get with the help of the company's policy and basic strategy explained are above all in which markets we should operate, how we can compete with other companies and how to be successful.
The master's thesis covers a company X, which already exist on the labor market, but does not yet have a clearly stated and written company policy and fundamental strategy. Thus, the work in sensibly divided into two sections. In the introductory theoretical part, we focused on the importance and presentation of various basic theoretical starting points of the company's policy at the level of strategic management and fundamental strategy.The definitions of various Slovenian and foreign authors served us to understand the theory and further facilitate the definition of company policy and the basis strategy of company X. Company X was analyzed only in terms of the development plan of strategic management.
We continued with the empirical part of the master's thesis, where the company X is presented at the very beginning. Since it is a relatively »young company« on the labor market that does not yet have a clerly defined company policy and basic strategy, we defined their vision, mission with the help of a set of real data, and the fundamental objectives od company X to facilitate the determination of the funamental strategy. We sensibly concluded the master's thesis with a proposal or a fundamental strategy thah the company should adhere to for even more successful growth and development. |
| Sekundarne ključne besede: |
company policy;company vision;strategy;core strategy;strategy determination;strategy selection;core strategy;buniness strategy;growth and development strategy.; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 87 str.)) |
| ID: |
22513976 |