diplomsko delo
Ana Šart (Avtor), Olga Denac (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela sta najprej opredeljena pojma ustvarjalnosti in glasbene ustvarjalnosti, pri slednji zasledimo tudi faze ustvarjalnega procesa in model ustvarjalnega mišljenja v glasbi. Opredeljena je vloga ustvarjalnosti v Kurikulumi za vrtce. Poleg glasbenih dejavnosti v vrtcu so v ospredju tudi glasbeno ustvarjalne dejavnosti, opredeljena je vloga vzgojitelja pri spodbujanju glasbene ustvarjalnosti v vrtcu ter povezanost glasbene ustvarjalnosti z razvojem glasbenih sposobnosti, spretnosti in znanja. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskave, izvedene na vzorcu 149 vzgojiteljev, s katero se je ugotavljala kvantiteta in kakovost načrtovanja glasbenih dejavnosti s poudarkom na ustvarjanju v glasbi in ob njej ter pogostost izražanja interesa otrok do posameznih glasbenih dejavnosti. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da nekatere ustvarjalne glasbene dejavnosti v večji meri izvajajo vzgojitelji 2. starostnega obdobja kot vzgojitelji 1. starostnega obdobja, za nekaj ustvarjalnih glasbenih dejavnosti pa se je izkazalo, da jih izvajajo tako vzgojitelji 1. starostnega obdobja kot vzgojitelji 2. starostnega obdobja. Z raziskavo je bilo ugotovljeno tudi, da otroci najpogosteje izražajo interes za poslušanje glasbe, petje pesmi in gibanje ob glasbi.

Ključne besede

diplomska dela;glasba;glasbena ustvarjalnost;načrtovanje;vrtci;vzgojitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Šart]
UDK: 373.2.015.31:78(043.2)
COBISS: 187669763 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 15
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning of Creative Music Activities in Kindergarten
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of the thesis, firstly, the concepts of creativity and musical creativity are defined; in the latter, we trace also phases of the creative process and the model of creative thinking in music. As well, the role of creativity in the Kindergarten Curriculum is defined. Along with musical activities in kindergarten, musically creative activities are highlighted, the role of the kindergarten teacher by encouraging musical creativity in kindergarten is defined and the connection between musical creativity and development of musical competence, skills and knowledge is explained. The empirical part shows the results of a research, executed on a pattern of 149 kindergarten teachers, with which the quality and quantity of planning music activities with emphasis on creativity in music and the frequency of expressing interest of children in individual music activities were examined. The research has shown that some musically creative activities are in greater extent executed by the kindergarten teachers of the second age period in comparison with the kindergarten teachers of the first age period, while for some musical activities it was shown, that they are executed by both, kindergarten teachers of the first, as well as of the second age period. Through the research it was also shown that children most often express the interest in listening to the music, singing songs and moving along the music.
Sekundarne ključne besede: theses;music;musical creativity;planning;kindergartens;kindergarten teachers;Predšolska vzgoja;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 63 str.))
ID: 22640510