(u interpretativno-analitičkom sustavu nastave slovenske novije proze)
Ivana Latković (Avtor)

Povzetek

Temeljno razlikovanje metodičnih teorij romana izhaja iz razmerja med odlomkom in celotnim besedilom, iz česar posledično nastajata dva temeljna pristopa k obravnavi romana pri pouku, tj. fragmentarna in celovita koncepcija razlage. V skladu s kriterijem poetične, žanrske, tipske individualnosti romaneskne forme, še posebej v kontekstu razlikovanja njene tradicionalne in moderne strukture, se problematizira možnost dosledne, vendar tudi učinkovite aplikacije obeh navedenih konceptov obravnave romana.

Ključne besede

Cankar;Ivan;1876-1918;

Podatki

Jezik: Hrvaški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 821.163.6-31:371.3
COBISS: 72006754 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 19
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: The basic differentiation of methodological theories of the novel proceeds from the contrast extract vs. whole text, which leads to two basic approaches to teaching the novel: i. e. fragmentary and integral concepts of interpretation. The possibility of consistent and efficient application of these two concepts is discussed in relation to the criterion of the poetic, generic and type individuality of the novelistic form, especially with regard to distinguishing between its traditional and modern structure. method
Sekundarne ključne besede: slovenska književnost;književna didaktika;didaktika književnosti;metodične teorije;roman;odlomek;celota;literarne študije;Slovene literature;didactics of literature;mettodological theories;novel;fragments;
Strani: Str. 129-136
ID: 22910908
Priporočena dela:
, (u interpretativno-analitičkom sustavu nastave slovenske novije proze)
, (k razpravi o tem, kaj sodi v šolski literarni kanon na Poljskem)
, ni podatka o podnaslovu