magistrsko delo
Petra Jerič (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor), Marko Jakšič (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;oglaševanje;oglas;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;družbena omrežja;etika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Jerič]
UDK: 659.1
COBISS: 172887811 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 18
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of social networks in deceptive advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;advertisment;purchasing;decision making;consumer behaviour;social networks;ethics;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 63, 7 str.
ID: 22985498