smernice za zeleni in digitalni prehod
Matevž Obrecht (Avtor), Matevž Obrecht (Avtor), Tina Cvahte (Avtor), Mateja Čuček (Avtor), Martin Fale (Avtor), Milena Kajba (Avtor), Polona Vičič (Avtor), Bojana Slomšek Šlamberger (Avtor), Lazar Pavić (Avtor), Darja Topolšek (Recenzent), Tajda Potrč (Recenzent)

Povzetek

The scientific monograph explores sustainable development and digitalization in logistics and supply chain management. It begins with chapters defining concepts of sustainable development goals, environmental policy, sharing economy, de-growth and well-being economy. It highlights recent trends and integrates digitalization, emphasizing younger generations' perspectives on developmental opportunities within the sustainable development paradigm. Competency models for sustainability and digitalization are presented alongside lifelong learning as a mean enabling to fulfil the lack of knowledge in these areas. The research section assesses the integration of sustainable development into legislation and analyses sustainability and digitalization incorporation into Slovenian higher education programs, including overlaps. A quantitative study identifies crucial knowledge, skills, and priority areas for the green and digital transition to Society 5.0 in logistics and supply chains as the monograph focus. Perceived differences between economic sectors, students, and academics regarding key priority areas in logistics and supply chains are also explored.

Ključne besede

trajnostni razvoj;digitalizacija;oskrbovalne verige;vseživljenjsko učenje;zeleni in digitalni prehod;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
UDK: 658.7:004:502.131.1(0.034.2)
COBISS: 189076995 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-286-840-6
Št. ogledov: 61
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Knowledge supply chains
Sekundarni povzetek: Znanstvena monografija zajema najsodobnejše ugotovitve s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije in njihovo aplikacijo na področje managementa logistike in oskrbovalnih verig. Teoretični del monografije odpirajo poglavja, ki se nanašajo na pojasnitev pojmov trajnostnega razvoja, kot so cilji trajnostnega razvoja, okoljska politika, trajnostna proizvodnja in potrošnja, delitvena ekonomija, koncept odrasti in ekonomija blaginje. V nadaljevanju so predstavljeni trendi s področja trajnosti in povezovanja področij digitalizacije s poudarkom na tem, kaj je aktualno in kaj mlajše generacije vidijo kot svoje priložnosti. Sledijo kompetenčni modeli s področja trajnosti in digitalizacije in vseživljenjsko učenje kot rešitev za zapolnitev vrzeli znanj pri posameznikih, ki so končali formalno izobrazbo v času, ko sta trajnost in digitalizacija predstavljali obrobni tematiki in še nista bili vidni kot prioriteti logistike in oskrbovalnih verig. Raziskovalni del se začne s predstavitvijo vključenosti trajnostnega razvija v obstoječi zakonodajni okvir. V nadaljevanju so predstavljeni rezultati vključenosti trajnostnih in digitalnih kompetenc v slovenske visokošolske programe in analiza prekrivanja le teh. Ključni raziskovalni del pa predstavljajo rezultati kvantitativne raziskave izvedene v gospodarstvu, akademiji in med mladimi, navezane na identifikacijo nujno potrebnih znanj in prioritetnih področij trajnostnega razvoja in digitalizacije v logistiki in oskrbovalnih verigah, ključnih za nemoten hkratni zeleni in digitalni prehod v družbo 5.0.
Sekundarne ključne besede: sustainable development;digitalization;supply chains;lifelong learning;green and digital transition;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: (1 datoteka PDF (166 str., [2] str. pril.))
DOI: 10.18690/um.fl.2.2024
ID: 23247186
Priporočena dela:
, smernice za zeleni in digitalni prehod
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa