diplomsko delo
Maja Rosenstein (Avtor), Miha Marinšek (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu želimo raziskati samoučinkovitost izrednih študentov predšolske vzgoje na gibalnem področju, in sicer samoučinkovitost glede na letnik študija, delovno dobo in starost študenta. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo se dotaknili samoučinkovitosti in gibalnega področja v vrtcu. S pomočjo kvantitativne tehnike smo zbrali podatke. Uporabili smo ocenjevalno lestvico za ocenjevanje samoučinkovitosti učiteljev (Bandura, 2006) in jo priredili za vzgojitelje na gibalnem področju. V raziskavi je sodelovalo 90 študentov predšolske vzgoje, ki so vpisani v izredni program. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da je stopnja samoučinkovitosti študentov tretjega letnika višja, kot stopnja samoučinkovitosti študentov prvega letnika. Za študente, ki imajo za sabo več delovne dobe, smo predvideli, da so bolj samoučinkoviti. Ugotovili smo, da to velja samo za vidik vključevanja zunanje družbe na gibalnem področju. Za vse ostale vidike samoučinkovitosti, ki smo jih analizirali se je izkazalo, da so študentje z daljša delovno dobo in študentje s krajšo delovno dobo podobno samoučinkoviti in ni opaziti večjih razlik. Predvideli smo, da imajo starejši študentje višjo stopnjo samoučinkovitosti kot mlajši študentje. Pri nobenem izmed šestih vidikov samoučinkovitosti nismo ugotovili statistično pomembnih razlik.

Ključne besede

diplomska dela;samoučinkovitost;gibalno področje;izredni študentje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Rosenstein]
UDK: 796.012:373.2.011.3-051-057.875(043.2)
COBISS: 203260419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Self-Efficacy analysis of part-time preschool students in the field of physical activity
Sekundarni povzetek: In this thesis we aim to research the self-efficacy of part-time students studying pre-school education in their physical field. Namely, self-efficacy in correlation to the year of study, years of work experiences and age of the student. The thesis consists of two parts; a theoretical one and a practical part. In the theoretical part, we have thought about self-efficacy and the physical filed in the kindergarten. We collected data using quantitative techniques. We used the rating scale for self-efficacy of teachers - according to Bandura, 2006 and adapted it for preschool educators at the physical field. Ninety students of early childhood education, part-time programme, participated in the study. Based on the results obtained, we found that the self-efficacy level of third year students is higher than that of first year students. We predicted that students with more years of experience would be more self-efficient. However; we found that this was only true for the aspect of involvement of the external company in the motor domain. However, for all other aspects of self-efficacy that we analysed, students with more seniority and students with less seniority turned out to be similarly self-efficient and no significant differences were observed. We also predicted in a hypothesis that older students have higher levels of self-efficacy than younger students. We found no statistically significant differences in any of the six aspects of self-efficacy.
Sekundarne ključne besede: theses;self-efficacy;motor domain;part-time students;Gibalna vzgoja;Vzgojitelji predšolskih otrok;Učinkovitost učiteljev;Študenti;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 52 str.))
ID: 23335385