diplomsko delo
Staša Vodeb (Avtor), Sabina Šinko (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Lutkovni kotiček v teoriji in praksi je sestavljeno iz dveh delov. To je teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu smo s povzemanjem mnenj različnih avtorjev predstavili spoznanja o otrokovi igri in se posebej osredotočili na dramsko ter sociodramsko igro. Nato pa smo se naravnali na igro z lutko, lutko samo in kakšen vpliv ima na otroka. Navedli smo nekaj načinov, kako jo vključiti v vsakdan otroka in vplivati na njegov celostni razvoj. Na koncu smo predstavili še različne lutkovne tehnike. V praktičnem delu, ki smo ga izvajali v Vrtcu Zreče na enoti Stranice, so sodelovali otroci stari od enega do treh let. Z otroki smo izvedli pet dejavnosti, kjer smo jim približali lutke in njihovo uporabo. V prvi dejavnosti smo jih seznanili z lutkovnimi tehnikami in jim lutke pustili za manipuliranje. Naslednje dejavnosti pa so bile predstavitev prstne igre oz. bibarije, pripovedovanje z lutko, igra krajše predstave z lutko in predstavitev gledališča v lončku. Nato pa smo spremljali njihovo igro v lutkovnem kotičku, ki so ga v eni izmed dejavnosti postavili skupaj z otroki. Naša opazovanja smo označili v listi opazovanja in jih analizirali.

Ključne besede

diplomska dela;lutke;lutkovni kotiček;simbolna igra;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Vodeb]
UDK: 373.2:792.97(043.2)
COBISS: 198691331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 22
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A puppet corner: theory and practice
Sekundarni povzetek: The diploma thesis entitled Puppet Corner in Theory and Practice consists of two parts, the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, we summarise the findings on children's play by summarising the opinions of various authors, focusing on dramatic and sociodramatic play. Then we focused on the play with the puppet, the puppet itself and the impact it has on the child. We presented some ways of integrating it into the child's everyday life and influencing their integral development. Finally, we introduced different puppet techniques. The practical part, which we implemented in Zreče Kindergarten in the Stranice unit, was attended by children aged from one to three years. We presented five activities with children, introducing them to puppets and their use. In the first activity, we introduced them to puppet techniques and left the puppets for them to manipulate. The next activities were a finger play or bibarija, storytelling with a puppet, a short play with a puppet and a cup theatre demonstration. We then watched them play in the puppet corner, which we set up together with the children in one of the activities. The observations were marked in an observation sheet and analysed.
Sekundarne ključne besede: theses;puppets;puppet corner;symbolic play;Predšolska vzgoja;Lutke;Lutkovne igre;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 93 str.))
ID: 23535073
Priporočena dela:
, diplomska naloga