magistrsko delo
Špela Cehner (Avtor), Kosta Dolenc (Mentor)

Povzetek

Zaključno delo druge bolonjske stopnje z naslovom Projektno učno delo v podaljšanem bivanju na primeru natečaja Čudoviti svet vode, predstavlja izsledke teoretičnih spoznanj na področju podaljšanega bivanja in projektnega dela. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljeno podaljšano bivanje, projektno učno delo in natečaj Cinkarne Celje. Praktičen del magistrske naloge pa vključuje poročilo o izvedbi projektnega učnega dela, opis dela in evalvacija končnega izdelka. Rezultati projektnega učnega dela v podaljšanem bivanju kažejo na bolj kakovostno preživljanje ustvarjalnega časa, napredek pri razvoju sposobnosti in spretnosti učencev, nadgradnjo znanja in ozaveščanje o vplivih onesnaževanja na kakovost naravnih voda.

Ključne besede

magistrska dela;projektno učno delo;podaljšano bivanje;ponovna uporaba;vodni krog;onesnaževanje vode;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Š. Cehner]
UDK: 37.091.33-027.22:556(043.2)
COBISS: 198869251 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 39
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Project learning in after school care based on the competition Čudoviti svet vode (the wonderful world of water)
Sekundarni povzetek: The master's thesis titled Project learning in after school care based on the competition Čudoviti svet vode (The Wonderful World of Water) describes theoretical findings in the field of after school care and project learning. The master's thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces after school care, project learning and the competition of Cinkarna Celje. The practical part of the thesis includes a project learning report, a description of work and an evaluation of the final product. The results of project learning in after school care show improved quality of creative time, improvement in development of skills and abilities in pupils, upgraded knowledge and awareness about effects of pollution on natural water quality.
Sekundarne ključne besede: master theses;project learning;after school care;reuse;water cycle;water pollution;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Podaljšano bivanje;Izkustveno učenje;Voda;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 95 str.))
ID: 23663689