diplomsko delo
Povzetek
To diplomsko delo se osredotoča na koncept lansiranja novega produkta na trg in njegovo privlačnost na trgu. V tem primeru gre za novo obliko trženja in poslovnega modela »prodaje« higienskih vložkov za ženske. Glavni izziv predstavlja pomanjkanje informacij in negotovost glede nove ideje med ciljnimi skupinami, vključno s potencialnimi uporabnicami in podjetji.
Cilji raziskave vključujejo razumevanje potreb in skrbi ciljnih skupin, oceno potencialnih vplivov na trg ter analizo konkurence in tržnega potenciala. Kar se tiče metod raziskovanja, smo izvedli dve anketi in analizo podatkov z uporabo statističnih metod, kot je Hi-kvadrat test.
Anketi sta bili izvedeni med potencialnimi uporabnicami in potencialnimi strankami za sodelovanje. Cilj te ankete je bil razumeti pričakovanja podjetij glede sodelovanja na družbenih omrežjih, želeno velikost ciljnega občinstva in njihovo zainteresiranost za sodelovanje pod pogoji, ki ustrezajo njihovim merilom in pričakovanjem. Rezultati anket so pokazali visoko zanimanje žensk za uporabo brezplačnih higienskih vložkov. Prav tako je večina podjetij iz ankete izrazila interes za sodelovanje s podjetjem Free 4 Woman pod pogoji, ki ustrezajo njihovim pričakovanjem glede ciljnega občinstva. Statistične analize hipotez so pokazale, da so odgovori ankete statistično pomembni in da zaključke lahko prenesemo na celotno populacijo.
Ključne besede
razvoj novega produkta;brezplačni vložki;zanimivost na trgu;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2024 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
| Založnik: |
[N. Grahovac] |
| UDK: |
658.5 |
| COBISS: |
198720003
|
| Št. ogledov: |
26 |
| Št. prenosov: |
1 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Market research of business ideas and new product development |
| Sekundarni povzetek: |
This thesis focuses on the concept of launching a new product to the market and its attractiveness in the market. In this case, the product in question is sanitary pads for women. The main challenge is the lack of information and uncertainty about the new idea among target groups, including potential users and companies.
The research objectives include understanding the needs and concerns of target groups, assessing potential market impacts, and analyzing competition and market potential. As for research methods, we have two surveys and data analysis using statistical methods such as the chi-squared test.
Surveys are conucted among potential users and among potential partners. The aim of this survey was to understand companies' expectations regarding participation on social networks, desired size of the target audience, and their interest in cooperation under terms that meet their criteria and expectations. Survey results showed high interest among women in using free sanitary pads. Similarly, the majority of companies surveyed expressed interest in partnering with Free 4 Woman under terms that meet their expectations regarding the target audience. Statistical analysis of hypotheses showed that survey responses are statistically significant, and conclusions can be extrapolated to the entire population. |
| Sekundarne ključne besede: |
Novi proizvodi;Univerzitetna in visokošolska dela; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
| Strani: |
V, 72 f. |
| ID: |
23692040 |