diplomsko delo
Jernej Plohl (Avtor), Saša Divjak (Mentor)

Povzetek

Priljubljenost mobilnih iger se je močno povečala s pojavom pametnih telefonov. Skladno s tem se je povečalo število igralnih pogonov, ki so namenjeni za izdelavo iger za mobilne platforme. Cilj diplomske naloge je primerjava igralnih pogonov Unity 3D in Construct 2 za izdelavo iger za mobilne platforme. V prvem delu je predstavljeno teoretično ozadje, ki je potrebno za izdelavo igre. Drugi del je namenjen primerjavi igralnih pogonov. Primerjava igralnih pogonov je potekala tako, da smo v obeh igralnih pogonih realizirali enako igro. Problem izdelave igre je razdeljen na več podproblemov. V nalogi je opisan vsak podproblem in kako je podproblem rešen v obeh igralnih pogonih. Na koncu naloge je opisano delovanje obeh iger na mobilnem telefonu z operacijskim sistemom Android.

Ključne besede

Unity;Construct;mobilne igre;igralni pogon;Android;računalništvo;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [J. Plohl]
UDK: 004.9(043.2)
COBISS: 1536058051 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 84
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of Unity3D and Construct 2 tools for development of games on mobile platforms
Sekundarni povzetek: With smart phones the popularity of mobile games has increased significantly. Accordingly, the number of game drives, which are designed to produce games for the mobile platform has also increased. The aim of this thesis is comparison of gaming drives Unity 3D and Construct 2 regarding production of games for mobile platforms. The first part presents theoretical background needed for production of a game. The second part compares the gaming drives. Comparison was made by implementing the same game on both drives (platforms). The task of manufacturing a game is divided into several subtasks. Each subtask is presented and how it is implemented on both drives. At the end of the thesis we describe how this two versions of the same game (made in two different environments) are working on mobile phone with Android operating system.
Sekundarne ključne besede: Unity;Construct;mobile games;game engine;Android;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 48 str.
ID: 24237909