master's thesis
Špela Gabrijelčič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;consumerism;consumer behaviour;purchasing;decision making;nutrition;environmental protection;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Š. Gabrijelčič]
UDK: 36633
COBISS: 188381187 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 62
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv zaupanja potrošnikov in skrbi za okolje na nakupno odločanje glede ekološke hrane
Sekundarne ključne besede: trženje;potrošništvo;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;prehrana;varstvo okolja;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 62, 21 str.
ID: 24275706