razvoj koncepta in sociološke refleksije
Blanka Pucer (Avtor), Damjan Mandelc (Mentor), Ana Ješe (Komentor)

Povzetek

Zaključno delo raziskuje razvoj koncepta družbene odgovornosti podjetja, začenši s časom industrijske revolucije in iskanjem skupne definicije v 50., 60. in 70. letih 20. stoletja, ter njemu sorodna koncepta družbene odzivnosti in družbene uspešnosti podjetja. V nadaljevanju predstavi ekonomske in sociološke poglede na družbeno odgovornost podjetja ter oriše sprejete dogovore in zakonodajne okvire, ki bi omogočili trajnostni razvoj v Evropski uniji. Nazadnje raziskuje pomen koncepta trajnostnosti, ki se danes pogosto uporablja namesto koncepta družbene odgovornosti, in predpostavi možne vzroke za tovrstni premik.

Ključne besede

podjetja;družbena odgovornost;trajnostni razvoj;družbena odgovornost podjetij;neoliberalizem;ekonomska sociologija;Evropska unija;socialno delo v delovnih organizacijah;poslovni običaji;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [B. Pucer]
UDK: 316.334:[005.35:174](043.2)
COBISS: 205943811 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 160
Št. prenosov: 31
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate Social Responsibility
Sekundarni povzetek: The undergraduate thesis explores the evolution of the concept of corporate social responsibility, starting with the Industrial Revolution and the search for a common definition in the 1950s, 1960s and 1970s, and the related concepts of corporate social responsiveness and corporate social performance. Further, it presents the economic and sociological perspectives on corporate social responsibility and outlines the agreements and legislative frameworks in place that would enable sustainable development in the European Union. Finally, it explores the meaning of the concept of sustainability, which is now often used instead of corporate social responsibility, and suggests possible reasons for this shift.
Sekundarne ključne besede: Corporate social responsibility;reporting;sustainability;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Študijski program: 1000575
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za sociologijo
Strani: 35 str.
ID: 24348392
Priporočena dela:
, razvoj koncepta in sociološke refleksije
, primer Ernst & Young
, ni podatka o podnaslovu