percepcije potrošnikov
Aleksandra Junkar (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Zelene trditve v oglaševanju in zeleno zavajanje

Ključne besede

Oglaševanje;Okoljska odgovornost;Podjetja;Potrošniki;Zavajajoče oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Junkar]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 32254301 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 952
Št. prenosov: 115
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Environmental responsibility;Enterprises;Consumers;Deceptive advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 44 str.
ID: 2444527
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, ali je lažno komuniciranje okoljske odgovornosti praksa slovenskih podjetij?