magistrsko delo
Povzetek
COVID-19 je popolnoma spremenil vedenje potrošnikov, predvsem zaradi večje odvisnosti od spletnega nakupovanja. Pandemija je podjetja prisilila v razvoj inovativnih strategij za konkurenčnost in prilagoditev hitrim spremembam, hkrati pa spodbudila razvoj umetne inteligence (UI). UI vključuje inženiring strojev in programov, ki omogočajo samostojno odločanje ali posredovanje informacij za lažje odločanje. Programsko opremo za UI je mogoče prilagoditi glede na specifične potrebe organizacij. Kljub prednostim UI v e-poslovanju ostaja ta tehnologija nova, zato je za izkoriščanje njenih potencialov potrebno celovito razumevanje. Če organizacije ne razumejo njenih zapletov, lahko to omeji njihove koristi. Chatboti in obdelava naravnega jezika lahko še bolj učinkovito zadovoljijo potrebe strank, omogočajo hitro komunikacijo, odgovarjanje na vprašanja in reševanje težav v realnem času, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in kakovost interakcij.
Ključne besede
umetna inteligenca;elektronsko poslovnje;strojno učenje;obdelava naravnega jezika;chatbot;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
Š. P. Škof |
UDK: |
004.8 |
COBISS: |
210258947
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
6 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of artificial intelligence on the development of electronic business |
Sekundarni povzetek: |
COVID-19 has completely changed consumer behavior, mainly due to the increased dependence on online shopping. The pandemic has forced companies to develop innovative strategies to compete and adapt to rapid change while boosting the development of artificial intelligence (AI). AI involves engineering machines and programs that enable independent decision-making or the transmission of information to facilitate decision-making. AI software can be customized based on the specific needs of organizations. Despite the benefits of AI in e-commerce, this technology remains new, so a comprehensive understanding is needed to harness its potential. If organizations don't understand its complications, it can limit their benefits. Chatbots and natural language processing can meet customer needs even more effectively, enabling quick communication, answering questions, and resolving issues in real time, which improves customer satisfaction and the quality of interactions. |
Sekundarne ključne besede: |
Artificial Intelligence;e-commerce;chatbots;machine learning;natural language processing.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (55 str.)) |
ID: |
24692337 |