diplomsko delo
Karin Ribič (Avtor), Nika Rudolf (Avtor), Ana Tina Petkovšek (Mentor), Maruša Mavrič (Komentor)

Povzetek

Diplomska naloga z naslovom Vloga poratnih informacij pri spodbujanju otrok v okviru plesnih dejavnosti v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Namen diplonske naloge je spremljati odzive otrok med izvedbo plesnih dejavnosti glede na prejete tipe povratnih informacij. V diplomskem delu smo najprej skozi teorijo preučili plesno vzgojo, načrtovanje plesnih dejavnosti v vrtcu, učinek plesa na otroka in povratne informacije na podlagi strategij razvijajočega mišljenja. Nato smo dejavnosti izvedli v dveh različnih vrtčevskih skupinah. V vsaki skupini smo otrokom sproti podajali različni tip povratnih informacij, ki smo jih oblikovali na podlagi teoretičnih izhodišč oz. strategij za razvoj razvijajočega mišljenja pri predšolskem otroku.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;plesne dejavnosti;povratne informacije;odziv otrok;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Ribič
UDK: 373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS: 208967939 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of feedback in encouraging children in the context of dance activities in kindergarten
Sekundarni povzetek: The diploma thesis titled "The Role of Feedback in Encouraging Children in the Context of Dance Activities in Kindergarten" consists of theoretical and practical parts. The purpose is to monitor children's responses during dance activities based on the types of feedback received. In the diploma thesis, we first examined dance education, the planning of dance activities in kindergarten, the effects of dance on children, and feedback based on strategies for developing thinking skills through theory. Then we conducted activities in two different kindergarten groups. In each group, we continuously provided children with different types of feedback, which we designed based on theoretical foundations and strategies for developing thinking skills in preschool children.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;dance activities;feedback;children's response;Predšolsko učenje in poučevanje;Ples za otroke;Odziv (psihologija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF ([VIII], 68 str.))
ID: 24704794