diplomsko delo
Luka Lah (Avtor), Katja Udir Mišič (Mentor)

Povzetek

Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev.

Ključne besede

oblikovanje;vizualna identiteta;logotip;barva;tipografija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Lah]
UDK: 659.12(043.2)
COBISS: 219823107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Design of corporate visual identity for non-existent company
Sekundarni povzetek: Corporate visual identity is a complex, yet crucial part of visual communication. It shows how a company or brand presents itself to the public and communicates with it. In this paper, we analysed the history of branding and how it developed into the first corporate visual identities before becoming a crucial part of our communication. We studied basic concepts of a corporate visual identity and the psychological effect of design on the way we perceive visual stimulants. In the empirical part, we created a corporate visual identity for a non-existent company and provided examples of mock-ups.
Sekundarne ključne besede: design;visual identity;logo;colour;typography;bachelor's degrees;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 49 f.))
ID: 24715875