diplomsko delo univerzitetnega študija
Povzetek
Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teorijo obravnavne teme, drugi del opisuje našo raziskavo. V teoretičnem delu smo opisali vinski turizem in vinskega turista. Prav tako smo s pomočjo sodobnejših virov opredelili vinski turizem v Sloveniji ter izpostavili nekaj primerov promocije in komuniciranja vinskega turizma v filmih. V raziskovalnem delu smo analizirali filma Stranpota (Sideways) in Vinsko deželo (Wine Country). Izbrali smo si prizore, v katerih smo zaznali povezavo z vinskim turizmom. Nato smo razpravljali, ali je reprezentacija vinskega turizma v filmih učinkovita promocijska strategija za Slovenijo. Odkrili smo, da je filmski turizem lahko zelo učinkovit za promocijo turizma le v določenih primerih in da je potrebno upoštevati razvitost turistične ponudbe destinacije, ki bi jo želeli promovirati. Spoznali smo tudi prednosti in slabosti, ki jih takšna promocija prinaša.
Ključne besede
Vinski turizem;vinski turist;filmski turizem;reprezentacija;promocija;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2024 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FT - Fakulteta za turizem |
| Založnik: |
[N. Mahnić] |
| UDK: |
338.48-6:791:663.2(043.2) |
| COBISS: |
212532483
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
2 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Representation of wine tourism in movies |
| Sekundarni povzetek: |
The thesis consists of two parts. The first part covers the theory under consideration, the second part describes our research. In the theoretical part, we described wine tourism and wine tourism. We also defined wine tourism in Slovenia with the help of more modern sources, and highlighted some examples of the promotion and communication of wine tourism in films. In the research work, we analyzed the films Sideways and Wine Country. We chose scenes where we perceived the connection with wine tourism. Then we discussed whether the representation of wine tourism in films is a unique promotional strategy for Slovenia. We have found that film tourism can be very useful for promoting tourism, only in certain cases. And it is necessary to take into account the development of the tourist offer destination that you would like to promote. And the advantages and disadvantages that such promotion brings with it. |
| Sekundarne ključne besede: |
Wine tourism;wine tourist;film tourism;representation;promotion; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za turizem |
| Strani: |
57 str. |
| ID: |
24722502 |