magistrsko delo
Neja Činkole (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij

Ključne besede

družbeni mediji;korporativno komuniciranje;transparentnost;Spletna družabna omrežja;Družbena odgovornost podjetja;Uporabniki interneta;Dialog;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Činkole]
UDK: 005.35:004.738.5(043)
COBISS: 32397661 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 841
Št. prenosov: 311
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Online social networks;Social responsibility of business;Internet users;Dialogue;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 85 str.
ID: 2473042