magistrsko delo
Povzetek
Avtomobil je prevozno sredstvo, ki ga večina danes uporablja vsak dan. Nakup avtomobila predstavlja kompleksen proces, zahteva ogromno količino informacij in sprejemanje težkih odločitev, ki jih lahko v veliki meri olajša prodajalec kateremu zaupamo. Za avtomobilske prodajalce je zato ključnega pomena prepoznavnost na trgu in grajenje zaupanja s potencialnimi strankami, kar zahteva komunikacijo s trgom. Če je včasih komunikacija zahtevala ogromne količine denarja za produkcijo vsebin in nakup oglasnega prostora, se trg danes spreminja, razvoj tehnologije, spleta in družbenih omrežij pa podjetjem in posameznikom omogočajo, da skoraj brez stroškov komunicirajo s sto tisočimi ali celo milijoni porabnikov po celem svetu.
V teoretičnem delu naloge smo opredelili video vsebine kot orodje za komunikacijo s potencialnimi strankami, predstavljamo zgodovino in razvoj video vsebin ter raziskujemo kako video vsebine uporabljajo podjetja po svetu in koliko sredstev vlagajo v medij, ki ga vsak dan spremlja več spletnih uporabnikov.
V raziskavi predstavljamo podjetje Avtomobili.si, ki se ukvarja s prodajo rabljenih avtomobilov v Sloveniji in so eden izmed redkih avtomobilskih salonov, ki na družbena omrežja redno objavljajo video vsebine, le te pa vsak mesec spremlja več sto tisoč gledalcev. Z raziskavo smo odkrili kako pomembne in vplivne so video vsebine v primerjavi z ostalimi dejavniki, ko porabniki izbirajo prodajalca avtomobilov in kako video vsebine vplivajo na različne skupine porabnikov.
Ugotavljamo, da video vsebine niso najpomembnejši ali ključen dejavnik pri izbiri prodajalca avtomobilov, kljub temu pa imajo vpliv tako na izbiro prodajalca avtomobilov kot tudi na percepcijo prodajnega salona s strani obiskovalcev.
Ključne besede
prodaja;spletna prodaja;video vsebine;avtomobili;nakupno odločanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
U. Peklar |
UDK: |
658.8:004 |
COBISS: |
210253827
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Video content as a factor in selecting a car dealership |
Sekundarni povzetek: |
The car is the mode of transport that most people use every day. Buying a car is a complex process, requiring a huge amount of information and difficult decisions, which can be made much easier by a dealer you can trust. For car dealers, it is therefore crucial to be visible in the market and to build trust with potential customers, which requires communication with the market. Whereas communication used to require huge amounts of money to produce content and buy advertising space, today the market is changing and developments in technology, the web and social networks allow companies and individuals to communicate with hundreds of thousands or even millions of consumers around the world at almost no cost.
In the theoretical part of the thesis we define video content as a tool for communicating with potential customers, we present the history and evolution of video content, and we explore how video content is used by companies around the world and how much they invest in a medium that is watched by more and more online users every day.
In this study, we present Avtomobili.si, a company that sells used cars in Slovenia and is one of the few car dealerships that regularly publish video content on social networks, which is followed by hundreds of thousands of viewers every month. Our research has revealed how important and influential video content is compared to other factors when consumers choose a car dealer and how video content influences different groups of consumers.
We find that video content is not the most important or key factor in car dealer choice, but it does have an impact on both car dealer choice and visitors' perception of the dealership. |
Sekundarne ključne besede: |
video content;sales;sales factors;car sales;online sales; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 85 str., 5 str. pril.)) |
ID: |
24781270 |