diplomsko delo
Rok Stojanovič (Avtor), Alenka Brezavšček (Mentor), Polona Šprajc (Komentor)

Povzetek

Prehodnost študentov med letniki, trajanje študija, delež študentov, ki uspešno zaključi študij, delež takih, ki obupa ipd., so kazalniki, ki jih potrebuje vsaka izobraževalna ustanova in so osnova za uspešno upravljanje študijskih programov kakor tudi za njihov nadaljnji razvoj. Za določitev relevantnih kazalnikov študijskega programa smo uporabili markovske verige. Naš cilj je bil izdelati stohastični model, ki bi ga lahko uporabili za analizo uspešnosti študentov in njihovega akademskega napredka v slovenskem visokošolskem okolju. Na podlagi teorije markovskih verig smo razvili matematični model, ki omogoča vrednotenje in spremljanje deleža študentov, ki napredujejo skozi različne letnike študijskega programa, časa, ki ga študent preživi v posamezni fazi študija, deleža študentov, ki uspešno diplomirajo, kakor tudi deleža študentov, ki se izpišejo iz študijskega programa. Model smo uporabili na primeru visokošolskih in univerzitetnih študijskih programov, ki se izvajajo na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Vhodne podatke za matematični model smo črpali iz študentskih evidenc. Podatke smo obdelali s programom Microsoft Excel, kjer smo opravili tudi vse izračune. Rezultate smo ustrezno analizirali in interpretirali. Prav tako smo podali smernice za integracijo modela v informacijski sistem AIPS Univerze v Mariboru.

Ključne besede

visokošolsko izobraževanje;prehodnost študentov;sistematična analiza;markovske verige;informacijski sistem.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [R. Stojanovič]
UDK: 378
COBISS: 210224131 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of academic progress in undergraduate programs using markov chains
Sekundarni povzetek: The transition of students between years, the duration of study, the fraction of students who successfully complete their studies, the fraction of those who give up, etc. are indicators that every educational institution needs and are the basis for the successful management of the study program as well as for its further development. To determine the relevant indicators of the study program, we used Markov chains. Our goal was to create a stochastic model that could be used to analyse the performance of students and their academic progress in the Slovenian higher education environment. Based on the Markov chains theory, we have developed a mathematical model that enables the evaluation and monitoring of the fraction of students who progress through the different years of the study program, the time a student spends in each phase of the study, the fraction of students who successfully graduate, as well as the fraction of students who are withdrawn from the study program. We used the model on the example of VS and UN study programs, which are performed at the Faculty of Organizational Sciences of the University of Maribor. Input data for the mathematical model was drawn from student records. We processed the data using the Microsoft Excel, where we also performed all the calculations. The results were analysed and interpreted accordingly. We also provided guidelines for integrating the model into the AIPS information system of the University of Maribor.
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 50 f.
ID: 24814544