magistrska naloga
Ksenija Starič (Avtor), Janez Kolar (Mentor)

Povzetek

Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju.

Ključne besede

digitalna transformacija;kibernetska varnost;sistem CRM;spletna stran;prenova spletne strani;Pan-Jan;uporabniška izkušnja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [K. Starič]
UDK: 004:005
COBISS: 205650435 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 63
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Digital transformation is an important factor for every modern company that wants to succeed in a rapidly changing digital environment. This master's thesis brings into focus the process of digital transformation in the family-owned business Pan-Jan d. o. o. The goal of the research was to first evaluate the critical literature in the field of digital transformation and user experience, then follow with the empirical part of the research, where the goal was to analyse an existing situation in the company, namely the areas of customer relationship management (CRM system), cyber security and digital presence. Special attention was dedicated to the company website’s redesign and the incorporated user experience. The research confirmed the improved user experience of website visitors and the increased level of information security in the company.
Sekundarne ključne besede: digital transformation;cyber security;CRM system;website;website redesign;Pan-Jan;user experience;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Strani: XVII, 115 str.
ID: 24862697