diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo se osredotoča na preoblikovanje celostne grafične podobe trgovine Ahat, ki se ukvarja s prodajo kristalov in nakita. Teoretični del govori o grafičnem oblikovanju, elementih in funkcijah celostne grafične podobe ter analizi tako stare vizualne identitete, kot tudi konkurenčnih vizualnih identitet. V empiričnem delu smo z digitalnimi orodji le-to prenovili z namenom usklajevanja podobe in boljše vizualne prepoznavnosti. Med kreativnim procesom smo navdih in napotke črpali iz naučenega pri teoretičnem delu.
Ključne besede
celostna grafična podoba;oblikovanje;vizualna identiteta;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[T. Šarfer Veselič] |
UDK: |
659.12/.13(043.2) |
COBISS: |
223412995
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
25 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Corporate identity renovation - "Ahat" |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis focuses on the redesign of the corporate visual identity of the Ahat store, which specialises in selling crystals and jewellery. The theoretical part presents graphic design, elements and functions of the visual corporate identity, and analysis of both the old and the competition's visual identities. In the empirical part, we have used digital tools to redesign the corporate visual identity in order to harmonise it, while improving the visual recognition. During the creative process, we drew inspiration and guidance from what we had learned in the theoretical part. |
Sekundarne ključne besede: |
corporate visual appearance;designing;visual identity; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 46 f.)) |
ID: |
24995644 |