diplomsko delo
Špela Strnad (Avtor), Veronika Tašner (Mentor), Mojca Žveglič (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo na kratko predstavi stališča, predsodke in stereotipe, nato pa govori o družini in njenih številnih definicijah, o njenem spreminjanju skozi čas in o tako imenovani krizi družine. Bistvo diplomske naloge je tema istospolnosti in poliamorije. Predstavljeno je, kaj je istospolnost, njena zgodovina na Slovenskem in splošna prepričanja o istospolnih ljudeh, urejenost zakonodaje na področju istospolnosti in prisotnost istospolnih družin. Sledi seznanjanje o večini neznanem pojmu poliamorije, kjer je na kratko predstavljeno, kaj to je, nato sledi zapis o morebitnih poliamornih družinah in o urejenosti zakonodaje za poliamorne zveze in posledično poliamorne družine. Na koncu je naveden še primer poliamorne zveze iz Slovenije, ki kaže na to, da je poliamorija prisotna tudi pri nas. Sledi empirični del, skozi katerega s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljamo vzgojiteljeva stališča in njegovo poznavanje raznolikih oblik družine s poudarkom na primerjavi stališč vzgojiteljev do istospolnih družin v primerjavi s poliamornimi družinami.

Ključne besede

stališča;družina;istospolnost;poliamorija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Š. Strnad]
UDK: 316.362.34:373.2(043.2)
COBISS: 207245827 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Kindergarten teachers' attitudes towards same-sex families compared to polyamorous families
Sekundarni povzetek: The thesis briefly presents views, prejudices, and stereotypes, then discusses the family and its numerous definitions, its evolution over time, and the so-called family crisis. The thesis focuses on homosexuality and polyamory. It presents what homosexuality is, its history in Slovenia, general beliefs about homosexual people, the regulation of legislation on homosexuality, and the presence of same-sex families. This is followed by an introduction to the largely unknown concept of polyamory, where a brief explanation is given, followed by a discussion of potential polyamorous families and the legal status of polyamorous relationships and consequently polyamorous families. An example of a polyamorous relationship from Slovenia is included to demonstrate the presence of polyamory in the country. The empirical part explores educators' perspectives and their understanding of diverse family structures, with a specific focus on comparing attitudes towards same-sex families versus polyamorous families.
Sekundarne ključne besede: attitudes;family;homosexuality;polyamory;Vzgojiteljice predšolskih otrok;Istospolne družine;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF ([58] str.))
ID: 25001787