magistrsko delo
Katarina Žilavec (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Matevž Pucer (Komentor)

Povzetek

Magistrska naloga raziskuje popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov. V teoretičnem delu so opredeljeni podkasti, njihove značilnosti, uporabniki ter oglaševanje v podkastih. Raziskava se osredotoča na poslušanje, percepcijo in motive uporabnikov, zaupanje podkastu kot viru informacij, percepcijo oglasov ter zaupanje gostitelju podkasta. Ugotovitve kažejo, da večina poslušalcev podkaste posluša nekajkrat mesečno, največkrat kar na platformi YouTube. Zaupanje v podkaste je večje kot v večino drugih medijev, z izjemo radia. Ugotovljeno je bilo tudi, da poslušalci oglase v podkastih večinoma dojemajo negativno in jih najraje preskočijo.

Ključne besede

podkast;popularnost;zaupanje;verodostojnost;oglaševanje;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Žilavec]
UDK: 316.776.2/.3+659.1(043.2)
COBISS: 225926403 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Popularity, trust, and credibility of podcasts
Sekundarni povzetek: The master's thesis explores the popularity, trust, and credibility of podcasts. The theoretical part defines podcasts, their characteristics, podcast users, and advertising in podcasts. The research focuses on listening habits, user perceptions and motivations, trust in podcasts as a source of information, the perception of ads, and trust in podcast hosts. Findings show that most listeners tune in to podcasts a few times a month and mainly on YouTube. Trust in podcasts is higher than in most other media, except for radio. It was also found that listeners generally perceive podcast ads negatively and prefer to skip them.
Sekundarne ključne besede: podcast;popularity;trust;credibility;advertising;master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 72 f.))
ID: 25005659