magistrsko delo
Povzetek
V magistrski nalogi predstavljamo testiranje uporabniške izkušnje spletne aplikacije za nagrajevanje sodelavcev. Na osnovi pregleda relevantne literature o uporabniški izkušnji predstavljamo vrste testiranja uporabniške izkušnje in glavne korake testiranja. Glede na želje naročnika in vrsto aplikacije smo v obravnavanem primeru izbrali metode testiranja in pripravili načrt testiranja uporabniške izkušnje. Testiranje smo izvedli v dveh delih, pri čemer je prvi del vključeval moderirane intervjuje uporabnikov, v drugem delu pa so uporabniki samostojno, po vnaprej pripravljenih pisnih navodilih, testirali delovanje spletne aplikacije. Na podlagi povratnih informacij smo strnili ugotovitve in podali predloge za izboljšavo posameznih strani, pisno in tudi v grafični obliki. Priporočamo prenovo uporabniškega vmesnika z implementacijo predlaganih sprememb, ki bodo uporabnikom omogočile boljšo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede
uporabniška izkušnja;testiranje;spletna aplikacije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[M. Čadež] |
UDK: |
004.738.5 |
COBISS: |
215002115
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Testing the user experience of a web application |
Sekundarni povzetek: |
In this master thesis we test the user experience of a web application for rewarding employees. Based on a review of the relevant literature on user experience, we present the types of user experience testing and the main testing steps. Depending on the client's requirements and the type of application, we have selected the testing methods and developed a user experience testing plan. The testing was carried out in two parts, the first part included moderated user interviews, and the second part involved users independently testing the performance of the web application according to written instructions prepared in advance. Based on the feedback, we summarised the findings and made suggestions for improvement of the individual pages, both in writing and in graphical form. We recommend that the user interface be redesigned with the implementation of the suggested changes to provide a better user experience. |
Sekundarne ključne besede: |
Spletne aplikacije;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
VI, 47 f. |
ID: |
25045383 |