diplomsko delo
Feliks Strehar (Avtor), Eva Jereb (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava uporabo umetne inteligence (UI) v izobraževanju z vidika učiteljev. Namen dela je bilo raziskati, kakšne so dosedanje izkušnje z uporabo orodij UI, ali vidijo UI kot uporabno, ali jo uporabljajo v svojem učnem procesu, kako jim najbolj koristi ter kakšne so njihovi pogledi na prihodnost izobraževanja. Uporabljena metodologija vključuje anketiranje učiteljev, katerih odgovore smo analizirali. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji prepoznavajo prednosti UI, kot so prilagajanje učnih vsebin in avtomatizacija rutinskih nalog, vendar opozarjajo tudi na potrebo po dodatnem usposabljanju. Ugotovitve vključujejo priporočila za večje vlaganje v tehnično izobraževanje učiteljev ter skrb za etično uporabo UI v izobraževalnem procesu. Zaključki nakazujejo, da lahko UI bistveno izboljša izobraževanje, vendar je potreben premišljen pristop k njeni integraciji, da bi ohranili človeški element v učenju.

Ključne besede

Umetna inteligenca (UI);pogledi učiteljev;izobraževalni proces;etična uporaba umetne inteligence.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [F. Strehar]
UDK: 004.8
COBISS: 215710467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Artificial intelligence in the field of education from the teachers' perspective
Sekundarni povzetek: The thesis examines the use of artificial intelligence (AI) in education from the perspective of teachers. The purpose of the study was to explore the current experiences with using AI tools, whether teachers see AI as useful, whether they incorporate it into their teaching processes, how it benefits them the most, and what their views are on the future of education. The methodology involved surveying teachers, whose responses were analyzed. The research results show that teachers recognize the advantages of AI, such as the customization of learning content and the automation of routine tasks, but they also highlight the need for additional training. The findings include recommendations for increased investment in the technical education of teachers and ensuring the ethical use of AI in the educational process. The conclusions suggest that AI can significantly improve education, but a thoughtful approach to its integration is needed to preserve the human element in learning.
Sekundarne ključne besede: Umetna inteligenca;Vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 69 f.
ID: 25127164