diplomsko delo
Lucija Repas (Avtor), Miha Marinšek (Mentor)

Povzetek

V zaključnem delu so predstavljene spremembe v izvedbi temeljnih gibalnih vzorcev mlajših otrok na podlagi trimesečnega vadbenega programa. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj otrok, podrobneje so predstavljene faze gibalnega razvoja, opredeljeni so mejniki v gibalnem razvoju, prav tako so opisane gibalne kompetence, sposobnosti in spretnosti. Predstavljene so tudi lokomotorne in manipulacijske spretnosti v merskih nalogah TGMD-3. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki so bili pridobljeni na podlagi merskih nalog TGMD-3 na neslučajnostnem vzorcu, ki je obsegal 201 otroka, ki je bil v šolskem letu 2023/24 vključen v enega izmed mariborskih vrtcev. Na podlagi empiričnega dela je bilo ugotovljeno, da obstaja razlika med začetnim stanjem in stanjem po koncu vadbenega programa, saj so vsi otroci napredovali v izvedbi kazalnikov posameznih gibalnih nalog. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da otrokom največ težav povzroča izvedba vodenja žoge na mestu z eno roko. Ugotovljeno je bilo tudi, da se med dečki in deklicami niso pojavile statistično značilne razlike v izvedbi gibalnih nalog, tako pred začetkom kot tudi po koncu vadbenega programa.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;gibalne kompetence;TGMD-3;napredek;gibalne naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Repas]
UDK: 373.2:796/799(043.2)
COBISS: 218911747 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Changes in the execution of basic movement patterns of younger children after a three-month exercise programme
Sekundarni povzetek: In the final part of the thesis, changes in performing fundamental motor patterns of young children are presented, based on a three-month exercise programme. The theoretical part of the thesis outlines the motor development of children, giving detailed descriptions of different motor development stages. It also focuses on defining motor development milestones, with the description of motor abilities and motor skills. Additionally, locomotor and manipulative skills in the TGMD-3 measurement tasks are presented. The empirical part presents the results obtained from TGMD-3 measurement tasks on a non-random sample of 201 children who were enrolled in kindergarten in Maribor during the 2023/24 school year. Based on the empirical findings, there was a difference between the initial state and the state after the completion of the exercise programme, since all children made progress in the performance of individual motor task indicators. Based on the obtained results, the children had the most difficulty in handling the ball in place using one hand only. According to the results, there were no statistically significant differences in the performance of motor tasks between boys and girls, both before the start of the exercise programme and after its completion.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;motor competencies;TGMD-3;progress;movement tasks;Predšolski otroci;Gibalna vzgoja;Motorične sposobnosti;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 40 str.))
ID: 25197134