diplomsko delo
Luka Gaberšček (Avtor), Iztok Fajfar (Mentor)

Povzetek

Sodobni izobraževalni sistemi potrebujejo rešitve, ki se prilagajajo tehnološkemu napredku ter omogočajo večjo fleksibilnost in prilagodljivost pri učenju. Prehod na spletno izobraževanje med pandemijo COVID-19 je pokazal potencial digitalnih orodij za povečanje angažiranosti in sodelovanja študentov. Cilj tega projekta je razviti aplikacijo, ki izboljšuje komunikacijo med predavatelji in študenti ter omogoča večjo vključenost v učni proces. Aplikacija ponuja funkcije, kot so anonimna komunikacija, kvizi v živo, utrjevanje snovi in sistem lestvice najboljših. Zasnovana je z elementi gamifikacije, da je učenje bolj interaktivno, zabavno in motivacijsko, kar spodbuja študente k aktivnemu sodelovanju in izboljšanju znanja.

Ključne besede

izobraževalne aplikacije;digitalna učna orodja;vključenost študentov;interaktivno učenje;visokošolski strokovni študij;Aplikativna elektrotehnika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FE - Fakulteta za elektrotehniko
Založnik: [L. Gaberšček]
UDK: 004.9:621.395.44:37.091.3(043.2)(0.034.2)
COBISS: 209566979 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 35
Št. prenosov: 11
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of a mobile application to support the learning process
Sekundarni povzetek: Modern educational systems require solutions that adapt to technological advancements and provide greater flexibility and adaptability in learning. The transition to online education during the COVID-19 pandemic demonstrated the potential of digital tools to enhance student engagement and participation. The goal of this project is to develop an application that improves communication between lecturers and students while promoting greater involvement in the learning process. The application offers features such as anonymous communication, live quizzes, content reinforcement, and a leaderboard system. It is designed with gamification elements to make learning more interactive, fun, and motivating, encouraging students to actively participate and improve their knowledge.
Sekundarne ključne besede: Educational application;Digital learning tools;Student engagement;Interactive learning;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000315
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (35 str.))
ID: 25210192