Povzetek
Na Teološki fakulteti se izvaja program izpopolnjevanja iz geštalt pedagogike, ki je namenjen pedagoškim, pastoralnim, svetovalnim, socialnim delavcem in staršem ter vsem, ki si želijo nadgraditi svoje strokovne kompetence s celostnimi geštaltističnimi pristopi in metodami. Program izhaja iz biografskega in celostnega učenja, ki predpostavlja transformacijo posameznikove osebnosti. Povezana je z njegovo ranljivostjo in z odkrivanjem resursov, ki mu bodo omogočali osebno rast in ga naredili dovzetnega za vzgojno-pedagoške izzive. Dodana vrednost programa se kaže v povezavi in korelaciji psihološkega in terapevtskega dela s številnimi bibličnimi vsebinami in različnimi religioznimi elementi, ki nagovarjajo tako globinsko psihološko kakor tudi duhovno-religiozno dimenzijo udeležencev. Posledica tega je, da jih dela dovzetnejše za njihovo duhovno religiozno doživljanje in za dialoški odnos z Bogom, kakor je potrdila tudi naša raziskava.
Ključne besede
osebna rast;duhovnost;religioznost;poglabljanje;geštalt pedagogika;izpopolnjevanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL TEOF - Teološka fakulteta |
UDK: |
37.01:27-58 |
COBISS: |
72600579
|
ISSN: |
0006-5722 |
Št. ogledov: |
24 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Gestalt pedagogy in the service of shaping the spiritual and religious dimension of life |
Sekundarni povzetek: |
The Faculty of Theology runs a training program in gestalt pedagogy, intended for pedagogical, pastoral, counselling, social workers, parents, and all those who want to upgrade their professional competencies with integrated gestalt approaches and methods. The program is based on biographical and holistic learning, which presupposes the transformation of an individual’s personality. The latter is related to his or her vulnerability and the discovery of resources that will enable personal growth and make him receptive to educational and pedagogical challenges. The program’s added value is reflected in the connection and correlation of psychological and therapeutic work with many biblical contents and various religious elements, which address both the profound psychological and spiritual, religious dimension of the participants. As a result, it makes them more receptive to their spiritual, religious experience and dialogical relationship with God, which was also confirmed by our research. |
Sekundarne ključne besede: |
personal growth;spirituality;religiosity;deepening;gestalt pedagogy;improvement; |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 135-147 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ81 |
Zvezek: |
ǂ[št.] ǂ1 |
Čas izdaje: |
2021 |
DOI: |
10.34291/BV2021/01/Nezic |
ID: |
25300930 |