diplomska naloga
Aleš Gačnik (Avtor), Lidija Đikanović (Mentor)

Povzetek

S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.

Ključne besede

grafični uporabniški vmesnik;razvoj videoigre;Godot;Blender;Krita;slovanska mitologija;dizajn;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [A. Gačnik]
UDK: 004.96:004.42:004.5
COBISS: 217216515 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 220
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: With this thesis, we want to show that anyone can make a graphical user interface for video games, because we want to prove that it is possible to make a graphical user interface for video games only with free programs. We also want to learn how to make a good graphic user interface and what are the rules for making it.
Sekundarne ključne besede: Graphical user interface;Game developement;Godot;Blender;Krita;Slavic mythology;design;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Strani: XXI, 91 str.
ID: 25449011