magistrsko delo
Tjaša Vuk (Avtor), Simona Sternad (Mentor)

Povzetek

V sodobnem digitalnem poslovnem okolju so pričakovanja strank in uporabnikov različnih izdelkov in storitev vse bolj kompleksna, konkurenca pa vse bolj obsežna. Zato postajajo rešitve CRM z naprednimi zmogljivostmi ključni dejavniki konkurenčne prednosti podjetij vseh velikosti in panog. Le-te omogočajo sistematično zbiranje, upravljanje in analiziranje podatkov o strankah, izboljšajo odnose s strankami in izkušnjo strank, optimizirajo poslovne procese ter znatno povečajo produktivnost in učinkovitost zaposlenih, ki pri svojem delu uporabljajo rešitve CRM. Med vodilnimi rešitvami CRM na trgu se v magistrskem delu osredotočamo na primerjavo uporabniške izkušnje Salesforce rešitve CRM kot pionirja na področju CRM s široko paleto naprednih funkcij, prilagojenih podjetjem različnih velikosti in panog, ter HubSpot rešitve CRM kot pionirja za vhodni marketing, ki je s svojo ponudbo, brezplačnimi orodji in prijaznim uporabniškim vmesnikom posebej priljubljen med majhnimi in srednje velikimi podjetji. Kljub mnogim podobnostim med rešitvama, kot so storitve v oblaku, orodja umetne inteligence, prilagodljivost, širok cenovni razpon, pa obstaja veliko ključnih razlik, ki vplivajo na njuno izbiro in uporabniško izkušnjo. Pri tem uporabniška izkušnja rešitev CRM postaja ključen dejavnik uspešnosti rešitev CRM. V magistrskem delu se osredotočamo na vprašanje, katera od omenjenih rešitev CRM ponuja boljšo splošno uporabniško izkušnjo, katerim uporabnikom in zakaj. Pri tem analiziramo mnenja in ocene dejanskih uporabnikov Salesforce in HubSpot rešitev CRM iz različnih spletnih virov, vključimo pa tudi lastna opažanja (s pomočjo brezplačne preizkusne različice ter platform za izobraževanje Salesforce Trailhead in HubSpot Academy) glede ključnih vidikov rešitev CRM, kot so cene, funkcionalnosti, uporabniški vmesnik, možnosti prilagoditev idr. Za lažje razumevanje obravnavanega področja pa najprej podrobneje razložimo še rešitve CRM in njihove značilnosti, uporabniško izkušnjo in njeno povezanost z uporabniškim vmesnikom, umetno inteligenco in CRM. Predstavimo tudi podjetji Salesforce in HubSpot ter storitve, podporo uporabnikom in možnost izobraževanj obeh omenjenih ponudnikov. Z analizo uporabniške izkušnje Salesforce in HubSpot rešitev CRM želimo prispevati k boljšemu razumevanju prednosti in slabosti obeh rešitev CRM ter z dragocenim vpogledom z vidika uporabniške izkušnje zagotoviti ključne informacije podjetjem, povezane z izbiro in uporabo CRM sistema.

Ključne besede

upravljanje odnosov s strankami;informacijske rešitve;CRM;Salesforce;HubSpot;uporabniške izkušnje;umetna inteligenca;primerjalna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: T. Vuk
UDK: 004.77
COBISS: 226289923 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂcomparative analysis of the user experience of Salesforce and HubSpot CRM solutions
Sekundarni povzetek: In today’s digital business environment, customer and user expectations for various products and services are becoming increasingly complex, while competition is growing more intense. As a result, CRM solutions with advanced capabilities are becoming key factors in gaining a competitive edge for companies of all sizes and industries. These solutions enable the systematic collection, management, and analysis of customer data, improving customer relationships and customer experience, optimizing business processes, and significantly boosting the productivity and efficiency of employees who use CRM solutions. Among the leading CRM solutions on the market, this master’s thesis focuses on comparing the user experience of Salesforce CRM, a pioneer in the CRM field with a wide range of advanced features tailored to businesses of various sizes and industries, and HubSpot CRM, a leader in inbound marketing. HubSpot is especially popular among small and medium-sized businesses due to its offering of free tools and a user-friendly interface. Despite many similarities between the two solutions, such as cloud services, AI tools, flexibility, and a wide price range, there are numerous key differences that influence their selection and user experience. In this regard, the user experience of CRM solutions is becoming a critical factor in their success. Therefore, this master’s thesis focuses on the question: which of the mentioned CRM solutions offers a better overall user experience, for which users, and why? We analyze the opinions and reviews of actual users of Salesforce and HubSpot CRM solutions from various online sources and include our own observations (using the free trial versions and educational platforms such as Salesforce Trailhead and HubSpot Academy) regarding key aspects of CRM solutions, such as pricing, functionality, user interface, customization options, and more. To better understand the subject matter, we first explain in detail what CRM solutions are, their features, user experience, and how it is connected with the user interface, artificial intelligence, and CRM. We also introduce the companies Salesforce and HubSpot, as well as their services, customer support, and educational opportunities. Through the analysis of the user experience of Salesforce and HubSpot CRM solutions, we aim to contribute to a better understanding of the strengths and weaknesses of both CRM solutions, providing valuable insights from a user experience perspective to help companies make informed decisions regarding the selection and use of a CRM system.
Sekundarne ključne besede: Customer Relationship Management;CRM solutions;user experience;artificial antelligence;Salesforce;HubSpot.;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 116 str.))
ID: 25522679