primer Slovenske turistične organizacije in izbranih slovenskih destinacij
Luka Stanić (Avtor), Maja Turnšek (Mentor), Tjaša Alegro (Komentor)

Povzetek

Instagram je postal eno glavnih promocijskih orodij. Destinacija se mora zavedati trendov in promocijskih vsebin, ki so predstavljene na Instagramu, da lahko konkurira na visoko konkurenčnem trgu. Za uspešno promocijo destinacije je treba razumeti, kako destinacijo promovirati, in kar je še bolj pomembno, vedeti, katere vsebine promovirati. Vsebina promocije mora temeljiti na preferencah uporabnikov, torej občinstva. Da bi ugotovili, kaj promovirati, še več, kakšne so preference občinstva, smo naredili tematsko analizo Instagram objav STO in izbranih slovenskih destinacij ter izvedli kvantitativno raziskavo, katere namen je bil pridobiti preference anketirancev glede določenih pojavov. Prišli smo do spoznanja, da se na Instagramu najbolj promovirajo naravni elementi, da sta na fotografijah najbolj zastopani naravni barvi modra in zelena ter da so predmeti na fotografijah največkrat povezani z naravo. Ugotovili smo tudi, da anketiranci dajejo prednost naravni dediščini pred kulturno dediščino, imajo višjo stopnjo naklonjenosti fotografijam s prevladujočimi naravnimi barvami (modro in zeleno) kot fotografijam z drugimi prevladujočimi barvami, dajejo prednost fotografijam iz uradnih virov v primerjavi s fotografijami iz neuradnih virov (UGC) in da imajo raje fotografije pokrajin, kjer ni ljudi. Na podlagi ugotovitev smo izdelali model za uspešno objavo fotografij na Instagramu, ki služi kot vodilo destinacijam in turističnim deležnikom.

Ključne besede

vizualno komuniciranje;identiteta destinacije;turizem;družbeni mediji;odnosi z javnostmi.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [L. Stanić]
UDK: 338.48-44:339.138(043.2)
COBISS: 230324227 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Visual communication on Instagram
Sekundarni povzetek: Instagram has become one of the main tools for destination promotion. To compete in a highly competitive market, destinations must stay aware of current trends and promotional content on Instagram. Successful destination promotion requires not only an understanding of how to promote the destination but, more importantly, knowledge of what content to promote. Promotional content must align with the preferences of tourists, i.e., the audience. To determine what to promote and understand audience preferences, we conducted a thematic analysis of Instagram posts by the Slovenian Tourist Organization (STO) and selected Slovenian destinations, along with a quantitative survey to capture respondents' preferences for certain types of content. We found that natural elements are the most frequently promoted on Instagram, with blue and green as the predominant colors in photos, and that nature-related subjects are the most commonly featured. Additionally, the survey revealed that respondents prefer natural heritage over cultural heritage, have a stronger preference for photos dominated by natural colors (blue and green) over other color schemes, favor photos from official sources over those from unofficial sources (UGC), and are more attracted to landscape photos without people. Based on these findings, we created a model for successful Instagram posting, which serves as a guide for destinations and tourism stakeholders to enhance their visual strategy.
Sekundarne ključne besede: Visual communication;destination identity;tourism;social media;public relations.;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: 114 str.
ID: 25672986
Priporočena dela:
, primer Slovenske turistične organizacije in izbranih slovenskih destinacij
, izziv in priložnost za odnose z javnostmi
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu