magistrsko delo
Povzetek
Magistrsko delo obravnava uporabo digitalnih in interaktivnih aplikacij pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli, pri čemer je poudarek na njihovem vplivu na učni proces, motivacijo učencev in pedagoške pristope učiteljev. V teoretičnem delu raziskava izpostavlja prednosti digitalnih orodij, kot so spodbujanje ustvarjalnosti, izboljšanje glasbenih kompetenc in omogočanje individualiziranega učenja. Poseben poudarek je namenjen sodobnim aplikacijam, ki združujejo tehnologijo in umetnost ter omogočajo enostavno uporabo za učitelje in učence. Aplikacije, kot so Clipchamp, Chrome Music Lab in Blob Opera, so primeri orodij, ki podpirajo dinamično in vključujoče glasbeno izobraževanje. Empirični del vključuje raziskavo, izvedeno v osnovni šoli, kjer so bili v pouk glasbene umetnosti implementirani inovativni pristopi z uporabo interaktivnih aplikacij. Analiza podatkov, pridobljenih s pomočjo vprašalnikov, intervjujev in opazovanja z udeležbo, je pokazala, da so uporabljena digitalna orodja izboljšala vključenost učencev, olajšala razumevanje glasbenih konceptov in omogočila zanimivejši in bolj raznolik pouk. Pri tem se učitelji soočajo tudi z izzivi, kot so pomanjkanje tehnične opremljenosti, nezadostna usposobljenost in potreba po dodatni podpori za učinkovito integracijo tehnologij v izobraževanje.
Ključne besede
magistrska dela;interaktivne aplikacije;glasbena umetnost;osnovnošolsko izobraževanje;Blob Opera;Music Lab;Clipchamp;implementiranje tehnologije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2025 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[I. Račić] |
UDK: |
37.091.3:78:004(043.2) |
COBISS: |
232426499
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
8 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The use of interactive applications in music education in primary school |
Sekundarni povzetek: |
The master's thesis explores the use of digital and interactive applications in primary school music education, focusing on their impact on the learning process, student motivation, and teachers' pedagogical approaches. The theoretical part highlights the advantages of digital tools, such as fostering creativity, enhancing musical competencies, and enabling individualized learning. Special attention is given to modern applications that combine technology and art while ensuring ease of use for both teachers and students. Applications such as Clipchamp, Chrome Music Lab, and Blob Opera serve as examples of tools that support dynamic and inclusive music education. The empirical part includes a study conducted in a primary school, where innovative approaches incorporating interactive applications were implemented in music lessons. Data analysis, based on questionnaires, interviews, and participant observation, revealed that the use of digital tools improved student engagement, facilitated the understanding of musical concepts, and made lessons more engaging and diverse. However, teachers also face challenges, such as a lack of technical equipment, insufficient training, and the need for additional support to effectively integrate technology into education. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;interactive applications;music education;primary school education;Blob Opera;Music Lab;Clipchamp;implementing technology;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Spletne aplikacije;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 72 str.)) |
ID: |
26002167 |