primerjava med ženskami generacij "baby boom" in "Y"

Povzetek

Vloga žensk v družbi se je skozi čas močno spreminjala, tako na trgu dela kot v družinskem življenju. Medtem ko so ženske iz babyboom generacije pogosto postavljale družino pred kariero, so se ženske iz generacije Y pogosteje soočale z izzivi pri usklajevanju obeh področij. Namen magistrskega dela je bil preučiti, kako so se vrednote žensk v teh dveh generacijah spreminjale, kakšen vpliv so imele njihove karierne ambicije na odločitev za materinstvo in kolikšna je bila njihova prisotnost na vodstvenih položajih. Poseben poudarek smo namenili dejstvu, da ženske zaradi kariernih ambicij odlašajo z načrtovanjem družine. Z opravljeno raziskavo smo ugotovili, da so se ženske iz babyboom generacije v povprečju odločale za materinstvo v starosti med 24 in 28 let, medtem ko so se ženske iz generacije Y za prvega otroka odločale pozneje, v starosti med 29 in 33 let. Obe generaciji sta kot ključne dejavnike pri načrtovanju družine izpostavili finančno stabilnost, stanovanjsko situacijo in osebno željo po materinstvu, pri čemer so ženske iz babyboom generacije večji pomen pripisovale nižjim življenjskim stroškom in lažji dostopnosti do nepremičnine. Pomen družine se je ohranil v obeh generacijah, vendar so ženske iz generacije Y večji poudarek namenile enakopravni razporeditvi družinskih obveznosti med partnerjema. Milenijke prav tako bolj cenijo prilagodljive delovne pogoje, ki jim omogočajo lažje usklajevanja dela in družinskega življenja.

Ključne besede

ženske;družina;kariera;babyboom generacija;generacija Y;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Bricelj]
UDK: 331.3
COBISS: 240435459 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Balancing family and career: a comparison between women of the "baby boomer" and "y" generations
Sekundarni povzetek: The role of women in society has changed significantly over time, both in the labour market and in family life. While Baby Boomers often put family before career, generation Y women have more often faced challenges in balancing the two. The aim of the master thesis was to examine how women's values changed in the two generations, what influence career ambitions had on the decision to become a mother, and to what extent women were present in leadership positions. We paid particular attention to the fact that women delay family planning because of their career ambitions. Our own research found that, on average, Baby Boomers decided to become mothers between the ages of 24 and 28, while generation Y women decided to become mothers for the first time later, between the ages of 29 and 33. Both generations highlighted financial stability, housing situation and personal desire for motherhood as key factors in family planning, with »Baby Boomers« placing more importance on lower living costs and easier access to property. The importance of the family has been maintained in both generations, but generation Y women have placed more emphasis on the equal sharing of family responsibilities between partners. Millennial women also value more flexible working conditions, which make it easier for them to balance work and family life.
Sekundarne ključne besede: Družina;Zaposlitev;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 76 f.
ID: 26163949
Priporočena dela:
, primerjava med ženskami generacij "baby boom" in "Y"
, primerjava med zaposlenimi v Republiki Sloveniji in zaposlenimi v Združenih državah Amerike