diplomsko delo
Povzetek
Zaključno delo z naslovom Plesna dramatizacija ljudske pravljice Rokavička obsega teoretični in praktični del. Namen diplomske naloge je bil zasnovati in izvesti plesno dramatizacijo ukrajinske ljudske pravljice Rokavička v vrtcu. V teoretičnem delu smo opredelili pomen plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju ter poudarili razloge za njihovo načrtovanje in kakovostno izvedbo. Posebno pozornost smo namenili projektnemu delu v vrtcu in podrobneje predstavili njegove etape. Praktični del temelji na izvedbi plesne dramatizacije v okviru projektnega dela. Osredotočili smo se na odzive otrok pri spoznavanju nove teme, na povezovanje z življenjskim okoljem živali, uprizarjanje njihovih gibov ter oblikovanje gibalnih motivov z uporabo klasične glasbe. Rezultati so pokazali, da so otroci z velikim navdušenjem sprejeli izbrano temo, hitro usvojili gibalne motive in se z lahkoto vživeli v posamezne vloge. Prav tako so se pozitivno odzvali na klasično glasbo, kar je dodatno prispevalo k njihovi ustvarjalnosti in izražanju skozi gib. Ugotovili smo, da so otroci v procesu plesne dramatizacije uživali, pri čemer so doživljali pozitivna čustva. Kljub temu so otroci potrebovali veliko vodenja pri ustvarjanju gibalnih motivov. Zaključna izvedba je pri otrocih vzbudila občutek zadovoljstva in ponosa, kar potrjuje pomen tovrstnih dejavnosti v predšolski vzgoji.
Ključne besede
diplomska dela;vpliv plesa;plesna dramatizacija;glasbene pravljice;projektno delo;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2025 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. Pezdiček] |
UDK: |
373.2.015.31:793.3(043.2) |
COBISS: |
236682243
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Dance dramatisation of the folk tale The Mitten |
Sekundarni povzetek: |
The following thesis, Dance Dramatisation of the Folk Tale The Mitten, consists of a theoretical and practical part. The aim is to design and implement a dance dramatisation of the Ukrainian folktale The Mitten in a kindergarten setting. In the theoretical part, we define the importance of dance activities in early childhood and highlight the reasons for their planning and high-quality implementation. Special attention is given to project-based work in kindergarten, with a presentation of its stages. The practical part is based on the implementation of the dance dramatisation through project-based work. We focus on the children's responses to discovering a new theme, connecting with the environment of animals, enacting their movements, and developing motifs using classical music. Results show that the children enthusiastically embrace the theme, quickly adopting motifs, and easily immerse themselves in their respective roles. They respond positively to classical music, which contributes to their creativity and expression through movement. We found that the children enjoyed the process of dance dramatisation and experienced positive emotions throughout. However, they required significant guidance in creating movement motifs. The final performance evoked a sense of satisfaction and pride among the children, confirming the importance of such activities in early education. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;influence of dance;dance dramatisation;musical folktales;project-based work;Predšolska vzgoja;Ples za otroke;Gibalna vzgoja;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 69 str.)) |
ID: |
26212947 |