magistrsko delo
Povzetek
Ekskurzija kot oblika pouka izven učilnice omogoča neposredno in izkustveno učenje, kar prispeva k boljšemu razumevanju vsebine ter spodbuja raziskovalno in sodelovalno učenje. Namen magistrskega dela je bil načrtovati, izvesti in evalvirati ekskurzijo po rudarskem delu Zagorja ob Savi za učence 3. razreda osnovne šole ter pridobiti mnenja in stališča tretješolcev, ki so se ekskurzije udeležili. Mnenja in stališča učencev 3. razreda, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika po opravljeni ekskurziji kažejo na to, da tretješolci dojemajo ekskurzijo kot pozitivno izkušnjo, saj so vsi učenci ekskurzijo ocenila kot zanimivo in poučno, pri čemer so izpostavili predvsem obisk Rudarskega muzeja, kjer so si lahko ogledali rudarsko opremo in se sprehodili skozi simulacijo rudnika. Njihovo mnenje je, da je takšna oblika pouka zanimivejša, so na njej bolj aktivni in z njo pridobijo kakovostnejše in dolgotrajnejše znanje.
Ključne besede
magistrska dela;ekskurzije;rudarstvo;Zagorje ob Savi;3. razred;kulturna dediščina;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2025 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[B. Skerbinek] |
UDK: |
37.091.3:[3+5](043.2) |
COBISS: |
237459203
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
An Example of a 3rd Grade Field Trip to the Mining District of Zagorje ob Savi |
Sekundarni povzetek: |
A field trip as a form of lessons outside the classroom allows direct and experiential learning, which contributes to better understanding of the content and stimulates inquiry-based and cooperative learning. The aim of the thesis was to plan, carry out, and evaluate a field trip around the mining district of Zagorje ob Savi for the pupils of 3rd grade of primary school, and to obtain the opinions of the 3rd grade pupils who participated. The opinions and views of the 3rd grade pupils, which we gathered through a survey after the field trip, show that the third-graders perceive the excursion as a positive experience, as all the students rated it as interesting and educational. They particularly highlighted the visit to the Mining Museum, where they were able to see mining equipment and walk through a mine simulation. Their opinion is that this type of lesson is more interesting, they are more active during it, and they gain higher-quality and longer-lasting knowledge from it. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;field trip;mining;Zagorje ob Savi;3rd Grade;cultural heritage;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Izkustveno učenje;Izleti;Rudniki premoga in rudarstvo;Kulturna dediščina;Zagorje ob Savi (Slovenija);Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 111 str.)) |
ID: |
26256581 |